czwartek, 23 stycznia 2014

Oficjalna strona Tini!!!

Informacja nie należy do najnowszych, ale mało z was o niej wie. JAK WYGLĄDA STRONA TINI?????


Oto ona!




Co tam dodaje???? 
Otóż są tam jej zdjęcia (których nie da się skopiować :(), najnowsze wiadomości (które tak naprawdę nie są takie najnowsze ;)) ORAZ JEJ OFICJALNY E-MAIL, FACEBOOK, TWITTER I YOUTUBE!!!!

Gdy ruszamy myszką tło troszkę się rusza, jej zdjęcia także, ale na razie jesteśmy przy tle. Zmienia ono kolor! Zdjęcia ruszają się same, część z nich sprawia wrażenie zawieszonych na sznurkach :) Na środku znajduje się duży napis Martina Stoessel. 


Chcecie napisać co do Tini? Oto jej e-mail!
martina@martinastoessel.com.ar


A OTO ZDJĘCIA ZE STRONKI!!!

(foto)



(news) 


Mogłam przez przypadek podać zły e-mail a więc sami sprawdźcie, czy jest dobrze: 



Podoba wam się strona Tini? Chcecie na nią zajrzeć? NIC PROSTSZEGO! Wystarczy KLIKNĄĆ


PODOBA SIĘ WAM JEJ STRONA? 

ciasteczkowa:) 



9 komentarzy:

  1. Strona Tini jest superr :)) Świetny blog.

    Zapraszam do mnie i proszę o udział w konkursie :

    http://martinastoesselxxx.blogspot.com/

    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam wcześniej o jej stronie, ale jakoś zawsze zerkałam tam tylko na stronę główną.Czas to zmienić! xD

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel, aktualnie trwa nabór: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a znasz jeszcze coś o tini ?

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy wiesz? sorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o blog to jak na razie jest świetny. Nie mam żadnych pretensji, ani nic. <3 ;D Wszędzie będę się tak podpisywała, żeby było wiadomo, że to Ja:



    /adminka Lodo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy! Ja wszystko zrobię, żeby Wam pomóc. Jeśłi będziecie coś chcieli możecie do mnie pisać. ;d
    /adminka Lodo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ta strona ma supr informacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**