czwartek, 2 stycznia 2014

Sesja zdjęciowa i wywiad do CARAS !

Hejka :)
Tini niedawno brała udział w sesji zdjęciowej do magazynu CARAS :D
Martina jak zawsze wyszła ślicznie ♥
Zobaczcie zdjęcia:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


martina stoessel caras sesja Martina Stoessel w magazynie “Caras”! Nowa sesja! (ZDJĘCIA)

martina stoessel caras zdjecia Martina Stoessel w magazynie “Caras”! Nowa sesja! (ZDJĘCIA)




WYWIAD:

Martina podsumuje: "Najlepsze w tym roku było spotkanie z Peterem Lanzani"

"Najlepsze co mogło mi się przydarzyć to spotkanie Petera. Okazuje mi swoją miłość, pomaga mi i jest dla mnie wielkim wsparciem. Słucham jego rad. Posiada duże doświadczenie i wie jak ze mną rozmawiać. Myślę że to wychodzi na dobre w naszej miłości."

"Moi rodzice go kochają. Nasz związek jest doskonały. Dobrze dogaduje się z moimi rodzicami i dziadkami."

"Gdy się budzę od razu o nim myślę."

A jeśli chodzi i przyszłość to Martina mówi: "Zaczynam teraz od kręcenia 3 sezonu serialu "Violetta". Potem biorę się za dalszą naukę gry na gitarze.
Chce zacząć również komponować i mieć dużo muzyki w swoim życiu. I oczywiście mam zamiar wydać moją pierwszą, własną książkę!
Będzie to dokument, biografia o mnie. Będą w niej zdjęcia z mojego dzieciństwa oraz płyta CD."

(Książka będzie wydana w roku 2014 we Włoszech, Argentynie, Hiszpanii i Francji.)
Mam nadzieję, że w Polsce (choć pewnie dużo później) również się pojawi.. :)

Olaa ♥

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**