czwartek, 2 stycznia 2014

koncert...

Pisałam wam o koncercie z 30 grudnia, ale nie z samego sylwestra! 31 grudnia o 21:00 odbył się koncert Tini w Radioitalii.


CAŁY KONCERT KLIKNIJ

Przy tym wydarzeniu Tini towarzyszył jej chłopak Peter.





Martina oprócz "Como Qieres" "Em Mi Mundo" "Hoy Somos Mas" było jeszcze "Libre Soy", którego nie słyszeliśmy jeszcze w Violetcie.


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Dosłownie przed chwilą zobaczyłam, że Martina do Włoch pojechała również z tatą. Nie wiem, czy z mamą i rodzeństwem też, bo nie ma z nimi zdjęć.



Con Tini después del show!!!! Un amor!!!!


Bardzo podobały mi się stroje i makijaż. Zastanawiałam się, kto go zrobił (makijaż). Okazało się, że to Vanesa Aragon. Zdjęcie zostało zrobione w garderobie tuż prze koncertem, gdy Tini była już gotowa :

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Gdy Tini po raz pierwszy 30 grudnia miała wejść na włoską scenę była zdenerwowana. Teraz, już po raz drugi widać było, że na scenie ciągle się uśmiecha i jest sobą, nie boi się.


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Cały koncert wyszedł cudownie!


ciasteczkowa:)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. wszystkie pochodzą z koncertu i dostały wzięte z twittera :D

      Usuń
  2. A kto jest z Tini oprócz Petera na tym 1 zdjęciu, a kto śpiewa z nią na tym drugim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, może to jakiś ich kolega? A na drugim nikt z nią nie śpiewa, to ma być jakiś wywiad czy coś takiego :D

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**