niedziela, 5 stycznia 2014

anoreksja Tini

Ostatnio pytaliście, czy napiszemy o tym, czy Martina ma anoreksje czy nie.

Anoreksja choroba psychiczna. Ludzie na nią chorzy głodzą się a mimo to ciągle myślą, że są grubi.

BRAWO pisze: Martina to sama skóra i kości! Co dzieje się z popularną piosenkarką i aktorką!?

Tini w wywiadzie przekonywała, że nie ma tej choroby:

Jestem wysoka i dlatego mam w miarę chude nogi. Czuję się świetnie a moja waga jest normalna. Ludzie są w błędzie. Nie mam anoreksji! 

Po tym sprawa ucichła. Ale wróciła, gdy zobaczyliśmy Tini z tym napojem:





Yerba mate to napój, który dodaje energii ale też... Wspomaga odchudzanie!

Jednak ja myślę, ze Tini nie ma i nie miała anoreksji. Gdyby to była prawda Martina nie dała by rady tyle tańczyć, śpiewać oraz się uczyć. Gwiazda przyznaje:

Wstaję o 6:30 i od godziny 8 do 14 pracuję przy nakręcaniu serialu. Dwa razy w tygodniu chodzę do szkoły, a w pozostałe dni uczę się przez internet. Prace domowe wysyłam wtedy nauczycielom mailem. Poza tym uczę się gry na gitarze i mam zajęcia ze śpiewu i tańca.

Widzimy, że Martina ma sporo roboty! Ale to nie znaczy, że ma anoreksję!

A wy co sądzicie? Ma anoreksję? Jutro chyba nic nie dodam ale nie jestem pewna.

ciasteczkowa:)


8 komentarzy:

  1. Myślę, że Tini nie ma anoreksji, bo ludziom z anoreksją bardzo widać koście, ich twarze wtedy też nie są zbyt piękne, są wychudzone, osoby z anoreksją często wyglądają na wynędzniałe. Moim zdaniem Tini nie ma anoreksji, chociaż jest bardzo chuda, ludzie z anoreksją nie wyglądają tak ładnie jak ona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale w Braco było zdjęcie na którym Tini miała nogi poprostu same kości.Na wielu zdjęciach ma też takie ręce!Mogę wysłać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest aktorką i musi być chuda, ale to nie znaczy, że ma anoreksję ;)
      I zgadzam się z Julą, ludzie z anoreksją są brzydcy.. Widać im wszystkie kości itp..
      Tini mówiła w wywiadach, że nie ma anoreksji.. :)

      Usuń
    2. Moja koleżanka ma anoreksje.Leczy się.Chodzi do psychologa i lekarza,i dietetyka.Napoczątku nie są brzydcy.Tylko zaczynają chudnąć coraz bardziej i bardziej aż robią się brzydcy:(

      Usuń
    3. Jeśli Tini nie weźmie się za siebie to naprawdę może popaść w tą chorobę... Z jednej strony zgadzam się z Sophi ,bo to co pisze to wszystko prawda, ale wydaje mi się, że Tini nie ma anoreksji, ale może się w nią wplątać, bo już jest bardzo chuda, jest o mały krok od tej choroby.

      Usuń
    4. Sophi nie dodałam zdjęć bo to wysłała mi koleżanka (ja nie kupuje brawo) ale jeśli chcesz wysłać to proszę :D katka100000@gmail.com

      Usuń
    5. To wyślij :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**