sobota, 4 stycznia 2014

Violetta a Austin i Ally

Nieźle się namęczyłam nad tym postem więc proszę o niekopiowanie bez podania widocznego źródła.
Wszyscy tutaj  znają i kochają Violettę. Ale nie każdy z was kojarzy film Austin i Ally. Zanim przejdę do postu trochę o tym serialu, abyście wiedzieli z czym macie do czynienia.

Austin i Ally : Amerykański sitcom dla młodzieży stworzony przez Kevina Kopelow i Heatha Seiferta, należący do seriali Disney Channel Oryginal Series. Premiera telewizyjna w USA odbyła się 2 grudnia 2011 na kanale Disney Channel. Premiera w  Polsce odbyła się 10 marca 2012 na kanale Disney Channel.


Warto by dodać, o czym film opowiada. Jest on stworzony aby opowiadać o muzyce i przyjaciołach. Aby w ciekawy i śmieszny sposób pokazać, że przyjaźń jest najważniejsza. Ale.... czy to wam nie przypomina pewnej telenoweli tak przez was kochanej.....?

Wielu fanów Austina i Ally skarży się że seriale są o tym samym, a ze Austin i Ally było  pierwsze, to właśnie "Violetta" jest tutaj tym, która ściągnęła.

Wczoraj poprosiłam fankę Austina i Ally (nienawidzi Violetty :( ) o mała wypowiedź. Efekt był natychmiastowy: zgodziła się. Już dziś kilka godzin temu napisała do mnie następującą wiadomość:

Violetta to wielka ściągara. nie obrażają cię i innych... Vilovers czy jak tam się was nazywa. Muzyka, przyjaciele, ten sam przekaz...... Ja nienawidze tego serialiku dla dzieci. Niby osiągnął taką sławę, bo tam umieją śpiewać. Austin również pięknie śpiewa, Ally kocha pisać piosenki (BAM BAM BAMMMMMMMM VIOLETTA) i je spiewać, czesem myślę, że robi to lepiej niż Austin. Są w sobie zakochani (BAM BAM BAMMMMMMMMMM VIOLETTA I LEON) i jak słyszę ich w duecie to czuję się, jakbym miała oszaleć. Piosenki z Violetty są bez sensu (przetłumaczyłam na tekstowo.pl i jak czytałam to NIC nie rozumiałam). Nie wiem co ty widzisz w tej Violetcie. Rada jak koleżanka dla koleżanki: przestań oglądać tą telenowelkę.............................

Nie podoba mi się to, że ludzie tak sądzą. Ale zebrałam kilka powodów, niektóre podsunęła mi właśnie ta koleżanka.

Pianino. Violetta uczy się grać na pianinie. oglądając Ausin i Ally wiele razy możecie widzieć Ally przez klawiszami, śpiewającą piosenki. Obie grają pięknie!





                                               


Pamiętnik obie bohaterki mają pamiętniki.  Ally zawsze mówi "nie dotykaj zeszytu" ale zapisuje tam także swoje myśli, czyli to i pamiętnik i zeszyt. Problem w tym, że Violetta również zapisuje w rzekomym pamiętniku teksty piosenek i wkłada do niego różne karteczki itp. identycznie jak Ally.


                


Przyjaciele  Violetty to Cami i Fran. A Ally - Trish. Lekko szalonym przyjacielem Leone - Andres. Lekko szalonym przyjacielem Austina - Dez.




                  




                    




                         


Miłość Violetta bardzo kocha Leona. Uwielbiają razem śpiewać, a Leon komponuje dla Violetty (między innymi Voy por Ty, Podemos). Austin i Ally (tak jak leon i Violetta!!) zdają sobie sprawę po jakimś czasie, że się kochają. Ale postanawiają zostać przyjaciółmi. Podobieństwo? Tak!


             


Wygląd Chodzi mi to o włosy. Kiedyś na swoim blogu robiłam post "włosy Violetty ma nie tylko Violetta :P " tam wszystko było wyjaśnione ale powiem: włosy Violi mają dwa odcienie: czarne z jasnymi końcówkami. Są też pofalowane.





                         


Sezony W pierwszym sezonie dziewczyny były spokojne i mało jeszcze wiedziały (nie twierdzę, że były głupie czy coś takiego) Ubierały się tak.... Typowo dziewczęco, nigdy w spodniach. Spódniczki i kokardki oraz pastelowe kolory. W kolejnych sezonach nabrały pewności siebie a ich styl znacznie się zmienił.



                   



                                        



I to by było na tyle jeśli chodzi o porównania. Pokażę wam pare komentarzy:

Violetta to ściagara

Violetta umie ściągać tak dobrze jak ja chodzić. 

Czy nie zauważyliście tego wszystkie Villulovers czy jak tam się was nazywa? Ta wasza Violetka to jedne wielkie dzieło śgiągarza!

Nie mogę jak można się tak upodabniać do  Austin i Ally???? Przypadek? Nie wydaje mi się....

To jest okropne Volowers (tak się nazywacie, prawda?) jesteście głupie i nie widziecie rzeczy oczywistych -_- Ściągara dostała role w jednym filmie i myśli ze jest super. mam nadzieję, że Martina to czyta, powiem jej: estúpido! (głupia!) i dobranoc !!!!!!!!!



A wy co myślicie? Ściągnięta czy nie? 

ciasteczkowa:)

8 komentarzy:

  1. Ale się rozpisałaś, widać że się napracowałaś !!! Fabuła Violetty i Austina i Ally jest podobna, ale nie jest taka sama :) Ja zauważam i podobieństwa i różnice między tymi serialami i nie uważam, że pomysł serialu ,,Violetta'' jest ściągnięty. Nie rozumiem osób, które uważają że ,, Violetta'' jest tylko dla dzieci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra.To co przeczytałam mnie zszokowało.Kocham Austina i Ally i jestem wielką fanką Violetty.Jednak gdy oglądałam te seriale nie zauważyłam podobieństw.Dopiero teraz zwrócił na to uwagę.Gdy się zastanowiłam to podobieństw jest bardzo dużo.Wymienię kilka:
    -Leon Napoczątku był zły i chciał wykorzystać Violettę//Austin Napoczątku również wydał się zły,bo ukradł Ally piosenkę i nie chciał jej oddać
    -Mama Violetty zmarła i to jasne,że nie pojawia się w serialu//Ally także wychowuje się bez mamy,która jest w Afryce i w pierwszym sezonie się nie pojawia
    -W drugim sezonie A&A pojawia się Elliot,Austin jest zazdrosny//W drugim sezonie Violetty pojawia się Diego Leon jest zazdrosny
    Piosenki:
    En mi mundo//Finally me
    Voy por ti/still Your heart
    Veo veo//nie pamiętam tytułu ta o tym,że A i A się różnią ale są świetnymi przyjaciółmi
    Dalej:
    W Violetcie Ludmi podpisała kontrakt i musiała być świnką
    Ally podpisała kontrakt i musiała być kotem
    Drzwi zako




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dez zakochał się w blondynce,która była taką księżniczką//Andres zakochał się w blondyce,która była córką burmistrza
      Martina oraz Laura są do siebie bardzo podobne
      Austin przez jakiś czas był z Kirą//Leon był przez jakiś czas Larą
      Austin miał inną fryzurę w 1,a 2 sezonie//Leon tak samo
      Niby fabuła inna przesłanie to samo.
      No jeszcze się tego trochę znajdzie więc nie będę wymieniać.Jest mi smutno,bo to wszystko w 90% mówi,że jednak jest zgapione,ale może w Argentynie nie było Austina i Ally i zamiast niego z podobnymi hmmm sytuacjami wymyślono violettę.Np: tak było u nas z Do dzwonka,które również było w stanach,ale w innej formie trochę tytuł zdaje się BellRings czy jakoś tak.No cóż teraz to ja już nic nie wiem.

      Usuń
    2. ja też nie zdawałam sobie z tego sprawy wcześniej, chociaż Austina i Ally oglądam bardzo rzadko. Morze rzeczywiście nie ma tam Austina i Ally.... sprawdzę to :) A to dało mi pomysł na kolejny post dziękuję :D Napiszę, że to ty ... cóż... dałaś mi wenę na ten pomysł :) Czytaj mój następny post, wspomnę o tobie :D

      Usuń
    3. Przepraszam miało być MOŻE a nie MORZE tylko poprawiałam przez słownik i nie zauważyłam :)

      Usuń
  3. Świetny post!!!
    W sumie to zgadzam się z Sophi...
    Ale Austin i Ally to amerykański serial a Violetta - argentyński, no nie..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak na pewno twórca Violetty czeka na kolejny odc. Austina & Ally żeby nakręcić odcinek Violetty -,- Odcinki Austina & Ally podobnie jak Violetty są dużo wcześniej niż są puszczane w telewizji więc jak maja od siebie odgapiać ??? A poza tym to już nie wina Violetty że teraz większość seriali na Disney Channel ma podobną fabułe -________________-

    OdpowiedzUsuń
  5. A&a jest najlepszym serialem wszechczasów. Nie ma innego lepszego. Osobiście nie cierpię Sroletty i nie mam zamiaru tego lubić. Laura i Ross świetnie do siebie pasują. Ten serial chociaż ma jakiś sens. A Srolcia... żaden.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**