czwartek, 12 grudnia 2013

Dziś postanowiłam przetłumaczyć Wam parę piosenk !

Euforia:

Już wiem gdzie chcę iść,
Już mam jasność, co chcę mówić
To stan, który sprawia, że czuję się dobrze
Chodź tu w tej chwili, a zrozumiesz mnie

Teraz to do ciebie,
Już masz jasność, co musisz powiedzieć
To radość i dobre samopoczucie
Przekształcić w super gwiazdę

Już czuję tą energię
To dobre towarzystwo
To czuje się na scenie
I krzyk jest tutaj konieczny.

Euforia! Ona daje chwałę
Krzycz! Ludzie krzyczą
Śpiewaj! Poczuj euforię
Dzięki temu, że śpiewam..2x

Mój talent sprawia, że jestem
tym kim jestem
I ta euforia rodzi się we mnie
Gdy przybywam nadchodzi czas, by śpiewać
Nie ma nikogo, kto mnie zatrzymać
Chcę korzystać.

Już czuję tą energię
To dobre towarzystwo
To czuje się na scenie
I krzyk jest tutaj konieczny.

Euforia! Ona daje chwałę
Krzycz! Ludzie krzyczą
Śpiewaj! Poczuj euforię
Dzięki temu, że śpiewam..3x

Yo soi asi:

 Vilu -
Usłyszeć i poczuć
Czuję się jaki masz zamiar
Szalony, szalony, szalony, Oo ...

Diego -
Zrozumieć i poczuć
Od złamanych serc
Jestem królem, jestem, królem, jestem królem Oo ...

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Vilu -
Rób to, co dyktuje ci serce

Diego -
Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Razem -
Mój styl zwycięży

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł

Razem -
Mój styl zwycięży


Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Vilu -
Usłyszeć i poczuć
Tysiąc motyli we mnie
Ale wiem ze jest dobrze

Diego -
Zrozumieć i poczuć
Jestem tu z tobą
Rozpocznie, rozpocznie, impreza rozpocznie sie

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Vilu -
Rób to, co dyktuje ci serce

Diego -
Wczuj się w rytm mojego tańca
To jest specjalne

Razem -
Mój styl zwycięży

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł

Razem -
Mój styl zwycięży

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Diego Mowi -
Hej Maleńka
Jestem tu, więc
Zapytaj

Leon-
"Ale"

Vilu -
Wszystko się zmienia,
kiedy przechodzisz blisko mnie

Leon-
Twoje oczy sprawiają, że czuję
Jakbym latał, latał"

Vilu -
Twoja obecność wypełnia mój świat

Diego -
Dziś uczynię cie moją księżniczką
za jednym pocałunkiem

Razem -
Słuchaj mojej piosenki

Diego -
Twoje stopy poruszają w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc

Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł

Razem -
Mój styl zwycięży

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Z tobą wszystko się zmienia

Diego -
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia

Diego -
A ja jestem tu
Tylko jedno spojrzenie
Będziesz ze mną
Na zawsze w miłości

Entre dos mundos:


Między dwoma światami
Dzisiaj bije mi serce, uuu
Jeden bezpieczny,
Inny bez kontroli jak adrenalina

To jakby mieć dwa życia albo więcej
Jedno daje mi wodę, inne powietrze
Chcę pomieszać, dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje w jednym miejscu

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam

Bije mi serce
Kiedy słyszę
Hałas motorów... yea
I moja gitara wypełnia je (serce)
Duszą za pomocą tej piosenki... yea

To jakby mieć dwa życia albo więcej
Jedno daje mi wodę, inne powietrze
Chcę pomieszać, dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje w tylko jednym miejscu

To jak mieć
Dwa życia albo więcej
Jedno jest moją siłą
A drugie moją sztuką, chcę pomieszać
Dlaczego nie połączyć?
Moje dwie pasje
W jednym miejscu

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam

O! O! O! O! O! O! O! O!

Wsłuchaj się w mój głos
Między dwoma światłami podążam

I jak, które tłumaczenie Wam się najbardziej podoba ?  Mi chyba Yo soi asi ;)

1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**