sobota, 28 grudnia 2013

odpowiedzi: TAG + nowy filmik

Niedawno ogłosiłam TAG.  Na asku odpowiedziałam na tylko jedno pytanie z tej serii podając linki fo blogów, na któryh pojawią się odpowiedzi. A więc... Zapraszam do czytania :)

TAG: Czy lubisz psy?
bardzo, sama niestety nie mam psaale szczególnie uwielbiam pudle i to właśnie tą rasę chciałabym posiadać. Poza tym moja koleżanka ma psa pudelka i po nim widzę, jakie te psy są mądre, spokojne i szczególnie kochają się bawić i aportować. Właśnie takiego psa chce :) 

TAG: Po co robisz tag?:P
Robię go po to, aby każdy trochę się o mnie dowiedział. Nie wiem, czy to was zainteresuje, ale to nie zależy tylko ode mnie, ale także od waszych pytań. Jeśli spytacie np. "co tam" to wiadomo, że nie odpowiem nie wiadomo jak długą i ciekawą wypowiedzią. 

TAG: Czy wiesz, ze kocham obydwa twoje blogi? :D Nie wiem, mam nadzieję, że nie zaczniesz teraz chwalić twoich blogów, ale ja cię nie znam do końca....  tylko po postach :(
Nie wiedziałam tego ale bardzo się cieszę :)  Nie zamierzam i nigdy nie zamierzałam chwalić się takimi rzeczami. Najchętniej napisałabym tylko o tym blogu, jednakże nie mogę, TAG jest przeprowadzany zarówno tu i na tamtym, więc muszę tutaj napisać wszystkich. A więc sądzę, ze oba blogi rozwijają się błyskawicznie (nie chwalę się tu, tylko sądzę, że w miarę duzo osób zgłosiło się do mojego naboru) i oba mają dużo dodatków, zakładek i przede wszystkim wiele ciekawych postów :D

tag: gdzijgde miszasz?
No cóż, na każde pytanie TAG trzeba odpowiedzieć...... Nie zrozumiałam pytania :( Sądzę, iż to może być "gdzie mieszkasz", tyle, ze ja nigdy nie publikuję takich informacji więc... W Polsce, to masz gwarantowane ;P

TAG: Mam 50 lat, właśnie wczoraj skończyłem.
Hehe...... Nie ze mną coś takiego..... Jeśli nie macie nic mądrego do powiedzenia nie mówcie. A tobie 100 lat życzę :P -__-

TAG: Jaki masz styl? A w co jesteś dziś ubrana?
Preferuję "luźny styl. Dziś: niebieskie legginsy,  do tego czarne bluza i obowiązkowe TRAMPKI. Włosy rozpuszczone (mam prawie do pasa i są "grube", czy tam "gęste" jak kto woli :P ) 

TAG: Jak tam u ciebie bo u mnie nudy kocham pisać z mojego nowego laptopa : * :* :*
Tak..... U mnie... Też nudy.... Gratulacje nowego laptopa... I nauki pisania -_- :* 

TAG: Masz telefon? Jaki?
Tak jak wiele nastolatek, posiadam telefon komórkowy. Sony Ericsson, czarny, z dobrym aparatem. Jestem bardzo zadowolona, gdyż posiada wiele funkcji. Tak wygląda:



TAG: Przyjaciółka?
Tak. Moja najukochańsza Aneta <3 To właśnie z nią robię filmiki, które wrzucam na YouTube. A pro po pokazał się najnowszy: 

KLIK 

A wracając do mojej przyjaciółki, to ona zawsze pomaga mi w trudnych sytuacjach, ale i często jest z ze mną, gdy przeżywam te najlepsze. Słowem- jest wspaniała. 

TAG: Jesteś fanką Jortini?
Nie. Jestem Leonatorką. W serialu chciałabym, żeby się spotykali, ale w realu wiem, ze to niemożliwe. Jorge ma Stephie a Tini Petera, i wszyscy żyją w udanych związkach. Jednakże, to moja ulubiona para serialu i bardzo bym chciała, żeby Leon i Violetta byli razem. Ale nie Tini i Jorge... 

TAG: Co myślisz o pozostałych adminkach oraz o założycielce- Oli ?
Wszystkie dziewczyny znakomicie opanowały bloga. Nie mam  żadnego kontaktu z administratorkami, ale za to czasem rozmawiam z Olą. Wydaje się być bardzo sympatyczna, nie wywyższa się i nie jest przemądrzała. Szczerze, to pomagałam na wielu blogach i na żadnym nie spotkałam tak miłych ludzi- zarówno czytelników jak i założycielki. Nie wiem natomiast nic o administratorkach, gdyż - jak wspomniałam- nie mam z nimi kontaktu. 

TAG: Jaką lubisz piosenkę, ale nie z Violetty?
Uwielbiam piosenkę Donatana i Cleo "my Słowianie" oraz piosenkę zospou Piersi "Bałkanica".

I tyle dziękuję za wszystkie pytania :D

ciasteczkowa:)






 









1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**