piątek, 27 grudnia 2013

wielki sukces polaków!

Otóż Martina jednym swoim tweetem na TT uszczęśliwiła wszystkich polskich Tinistas !


Kochani, wesolych swiat i szalonego Nowego Roku dla wszystkich moich tinistas! Caluje i mam nadzieje do zobaczenia wkrotce 🎉🎄💝besos Polonia!


" całuje i mam nadzieję do zobaczenia wkrótce" 

To zdanie jest szczególnie ważne. Tak samo ważne jak to, że napisała to po polsku!! Jak myślicie, Tini ma zamiar zrobić coś, aby En Vivo odbyło się w Polsce? Albo chociaż, żeby mogła zwiedzić ten kraj? Spamujemy pod tym tweetem! Ja już to zrobiłam! Zmieńcie awatary i nazwy na takie z polską flagą i polską  nazwie np. POLONIA TE AMA MARTINA STOESSEL (można to zmieniać wielokrotnie więc po odpowiedzi na tweet wasz TT wróci do normalności.) SPAMUJCIE! PISZCIE, ŻE JĄ KOCHAMY! DOCEŃCIE TEN GEST!

ciasteczkowa:)

3 komentarze:

  1. Aaaaa,jaka kochana Tini ♥! Oj taki jej spam zaraz zrobimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam o tym pisać, ale byłaś szybsza ode mnie xD
    Kocham Tini, a za to że pisze do nas po polsku kocham Ją jeszcze bardziej!! ♥♥ ♪ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym, żeby Tini odwiedziła Polskę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**