niedziela, 29 grudnia 2013

Recenzja książki "Sekrety i marzenia Violetty"

Hej Wam!
Postanowiłam napisać recenzję na temat książki z Violetty pt.: "Sekrety i marzenia Violetty".
Mówię Wam od razu, że jeszcze nie przeczytałam tej książki, ponieważ dostałam ją na święta, a teraz jestem w trakcie czytania innej książki.. :d

Otóż książka ta
jest z wydawnictwa EGMONT i wygląda tak:



(Pewnie większość z Was widziała już jak ona wygląda..)

Kosztuje ok. 35 zł i można ją kupić w Empiku oraz różnych księgarniach.

Na początku książki Violetta się przedstawia:

Potem zaczyna się rozdział 1 - Nowy początek. Razem książka ma 9 rozdziałów.

Cała jest pisana w formie pamiętnika jaki pisze Violetta. Tzn. na każdej stronie oprócz tego, że jest coś napisane to są również rysunki i różne bazgrołki :)
Książka wygląda jak prawdziwy pamiętnik! 

Cała książka jest dosyć kolorowa :)
Violetta opisuje tu siebie, pisze o swoich marzeniach i sekretach, a także o chłopakach, przyjaciołach i wrogach - Ludmile :P


 




Jest tu nawet przepis na racuchy Violi :D 

Są tu również "Zasady obowiązujące na 1 randce" - opracowane przez Camilę :)

Viola pisze tu również do swojej mamy..

A także często pisze "Listę rzeczy do zrobienia".


Są tu również ukochane rzeczy Vilu:

Na końcu książki są 2 strony na nasze notatki :)


I jeszcze kilka zdjęć:






Jeszcze nie przeczytałam tej książki, ale już wiem, że będzie świetna! Bardzo zachęcające są te wszystkie rysunki, które Vilu rysowała w swoim pamiętniku ;)

Mam nadzieję, że post się podobał, bo była to moja pierwsza recenzja xd
Piszcie co myślicie, tylko szczerze! :P

-----------------------------------------------------------------

No i jeszcze dodatkowo zdjęcie mojej podusi z Violetty, którą dostałam na święta :P
(Nie chcę się chwalić, tylko pokazuję Wam rzeczy z Violetty jakie można kupić, np. na Allegro ;)



Pozdrawiam
Olaa ♥

7 komentarzy:

  1. Recenzja super :) A książka na pewno ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest świetna,sama również ją posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ją nie kupiłam w empiku za 35 zł tylko na allegro bo jest tańsza - 20 zł!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zekam aż przyjdzie ta właśnie książka i drugi tom kolekcji v-lovers.
    Ps.
    Pierwszy tom polecam. Fajna książka i 5 pierwszych odcinków. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 1 tom kolekcji V-lovers, a tak w ogłóle to teraz leca na disney chanel odcinki z 1 sezonu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**