piątek, 13 grudnia 2013

Lucia Gil!

Lucia gil jest moją ulubioną aktorką z Violetty. Jest bardzo utalentowana, ma świetny styl i jest bardzo miła :) dziś postanowiłam wam trochę o niej opowiedzieć :) 
Helena to serialowa siostra Naty. Pojawiła się w pierwszym sezonie na kilka odcinków i nie było jej długi czas, ale już niedługo powróci. Jej odtwórczynią jest Lucia Gil, powszechnie znana także z serialu "la gira", który nie jest emitowany w Polsce.  Lucia już od małego była bardzo utalentowana. Jako mała dziewczynka brała udział w "camprock"! Zobaczcie filmik: 




Naprawdę śpiewała bosko już wtedy.... teraz postanowiła wydać płytę! jej koleżanka Lodovica Camello, która także wydała płytę w ostatnim czasie, (w serialu Fran) pogratulowała jej na twitterze. Płyta:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Mam dla was jeszcze Lucie w serialu "La Gira". Jest to krótki filmik, niestety po Hiszpańsku :( Ale może coś zrozumiecie, a jeśli nie to chociaż popatrzycie na Lucie :) 



Można się trochę pośmiać ;) nawet, jeśli nie umie się hiszpańskiego :) 

Lucia naprawdę ma siostrę Natalię! Tak jak w Violettcie :) 


Natalia gra na gitarze i uwielbia piłkę nożną :) 

Aktorka i piosenkarka zagrała rolę Claudii w hiszpańskim serialu gran reserva; 


A niedługo potem nagrała teledysk do Disneya: 




Jeśli lubicie serial LEMONIADA GADA to może poznacie tą piosenkę? 



Pojawiła się też Hiszpańska wersja piosenki z Austin&Ally: 



Kilka jej zdjęć: 







A właśnie, dodam, że Lucia jest wielką fanką Mile Cytrus. Napisała na twitterze: 
"Weszłam do sklepu tylko dlatego, że właśnie leciała piosenka Mile Cytrus!!" 

Dzisiaj postaram się jeszcze coś dodać, ale nie obiecuję :) 

ciasteczkowa:) 

5 komentarzy:

  1. Ja jestem jej fanką czyli Lugilator (czyt. luhilejtor) Kocham ją ale mało jest jej fanek w Polsce. Pls odezwijcie się do mnie chce żeby było nas chociaż takie małe grono :) Mój twitter http://twitter.com/lugilatorSANDRA

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**