środa, 25 grudnia 2013

facebook Facu

Jak się okazało Facundo (Maxi) także założył facebooka! Oto kilka zdjęć, które tam dodał:

Zdjęcie: Como su me hubiera encontrado a Albus !!   <------ ma="" p="" samego="" takiego="">

Zdjęcie: Foto de anoche !!  <----- pięknie <3


Zdjęcie: AVE !!! @kndmolfese  <----- Z dziewczyną <3 (tak, Cande (cami) to jego dziewczyna, zrobię post :) )


 Zdjęcie: A punto de tomarnos un tren hacia Madrid cc @kndmolfese @mechilambre @veronicapeskin <-------- Po pracy wolne ;P


Zdjęcie: Que lindo día el de hoy !!  <---- Ja też chcę do takiego miasta :(

  <----- Typowy Maxi :P

  <--- Dzień dobry jestem Facu zwiedzam fajne miasta a Kasi nie zabiorę xDD


A oto link do Facebooka: KLIK

Oprócz tego Facu napisał post na TT:


Hace 1 mes abrí mi página de Facebook y ya somos más de 80.000 personas!! Woow! Gracias por estar ! Sigamos sumando!!

1 miesiąc temu założyłem stronę na Facebooku i już ponad 800.000 osób! Woow! Dziękuję za przyłączenia się! (tutaj jeszcze jedno zdanie, którego nie jestem pewna). 

Czy Facu niedługo będzie mógł się pochwalić, ze jest z nim 1000.000 osób? To zależy tylko od nas! Wchodzimy i kto ma Facebooka niech klika "lubię to" "lubię to" "lubię to" "lubię to" "lubię to" i tak bez końca! 

PS. jutro nic nie dodam :( Ale za to dziś były 3 notki! 

ciasteczkowa:)

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**