sobota, 21 grudnia 2013

(Post orginizacyjny) Nazywam się Natalia

Cześć jestem nową adminką nazywam się Natalia :)
Mam 12 lat
Moją ulubioną postacią z Violetty jest Ludmiła
Ulubiona Aktorka : Marcedes Lambre,Martina Stoessel
Pasja:śpiew,Granie na Keybordzie (Nie wiem jak to się pisze :D)
Opis Violetty :

Violetta to sympatyczna,miła,samotna dziewczyna która jeszcze nie odkryła siebie.
Nie ma za dłużego wsparcia, jej tata German ciągle pracuje jest inżynierem,a mama,mama nie żyje.
Normalna dziewczyna by się załamała a ona idzie przez życie z uśmiechem.
Kiedy przyjechała do Buenos Aires myślała ,że nie znajdzie przyjaciół oraz ,że znowu niedługo wyjedzie ale los się do niej odwrócił znalazła przyjaciół Francesce,Camile,Maxiego .
Ale i także znalazła wroga - Ludmiłe "Co to za życie bez przeszkód"
Nigdy do tychczas nie wiedziała co to miłość w Buenos Aires miała możliwość ją znaleść musiała wybrać Tomasa albo Leona !
Znalazła rodzine :Ciotke Angie oraz Babcie
Poprawiła stosunki z Ojcem .
Jednym zdaniem jej zycie zmieniło się na zawsze !



Jestem Adminkę także na tej stronie : http://violetta-disneychannelpl.blogspot.com/#_=_

Mam nadzieję ,że mnie polubicie :)

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**