niedziela, 22 grudnia 2013

Violetta: tylko dla fanów-Relacja i Recenzja

W październiku, w Sosnowcu byłam w kinie na Violetta-tylko dla fanów. Choć było bardzo fajnie, jestem trochę zawiedziona.Na innych blogach przeczytałam ( i widziałam na zdjęciach ) ,że to będzie całe kino w neonach, opakowane plakatami i miliony kartonowych bohaterów i że przy wejściu na salę kinową rozdawano pamiętnik Violetty i oryginalny długopis, a to wyglądało tak : 3 takie same plakaty (niżej na fotkach) , JEDNA kartonowa Violetta i możliwość kupienia płyty sezonu pierwszego oraz dwóch książek wydawnictwa EGMONT  pt. ,, W moim świecie ''( ja ją właśnie kupiłam) i ,, Rozdarte serca '' ( jej nie kupiłam ). Ale sam seans był świetny ! Ale na przykład w reklamie pisało ,,DUŻO" konkursów, a był tylko jeden ;(  Losowali numery miejsc i mnie nie wylosowali ;( Ale do rzeczy...  Pytania były banalne ( niżej na zdjęciach ) jako nagrody były płyta CD, koszulka, pierwsze wydanie Oficjalnego Magazynu Violetta. A teraz zdjęcia:












 Udało mi się zrobić tylko tyle zdjęć ;)  A Wam jak się podobał  pokaz Violetta tylko dla fanów ?? A jak moja pierwsza recenzja ??? >>> Swoją opinię wyraźcie w komentarzu :)

1 komentarz:

  1. Był świetny! A ten co opisywałaś to było w Warszawie i to był specjalny pokaz.
    A wiesz... Byłaś w Sosnowcu na Śląsku? Jak tak to blisko siebie mieszkamy. Ja byłam na tym, nie w Sosnowcu, tylko w Dąbrowie Górniczej. Ale od mojego domu do Sosnowca jest bardzo blisko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**