czwartek, 12 grudnia 2013

Moje rzeczy z Violetty :D

Hej ;)
Kiedyś ktoś zapytał mnie na asku ile i jakie mam rzeczy z Violetty?
I teraz pomyślałam, że zrobię o tym posta :D
(Z góry bardzo przepraszam, że niektóre zdjęcia są obrócone, nie wiem dlaczego tak się dodały, bo u mnie były dobrze..)

Kalendarz szkolny

Sekretnik

Plakaty xd



 Wieeelki plakat (zajmuje mi całą ścianę xD)

Notesik z gazety

Notes


Płyta z piosenkami z 1 sezonu


Naklejki :P

Magazyn Violetty (ale mam tylko nr. 1)

 Album (sama robiłam xD)



Album na naklejki








 Karteczki (od kuzynki xd)























Podkładka na biurko :)

 (Od tyłu)

Zeszyt (sama robiłam) do którego wklejam różne informacje o Tini i reszcie obsady, np wycinki z gazet :p






Zeszyt

Segregator na karteczki
Od przodu

Od tyłu

 W środku

Ołówek :P

Długopis
 

 Długopis

Książka

PS. Niektóre rzeczy są mojej siostry :P

Olaa ♥

20 komentarzy:

  1. oo jakie fajne rzeczy :D
    chciałabym mieć płytę z 1 sezonu <3
    bo z 2 mam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się chętnie z Tobą zamieniła, bo ja wolę piosenki z 2 sezonu :P
      Ale jeszcze lepiej byłoby mieć obie te płyty ;D

      Usuń
    2. żal mi was ja mam o wiele więcej rzeczy od was nawet kiedy to pisałaś to ja miałam 4-razy więcej niż ty i twoja siostra razem wzięte!!!!!LOL

      Usuń
    3. No i co z tego? Myślisz, że jak masz więcej rzeczy z Violi to jesteś jej większą fanką? Nie sądzę ;) A poza tym mam 15 lat i nie będę sobie kupować każdego gadżetu związanego z Violettą jaki tylko się pojawi..

      Usuń
    4. Masz racje oluś

      Usuń
  2. Od kiedy masz zawieszony ten duży plakat, bo go nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna :D
      Jak przyjdziesz do mnie to zobaczysz :P

      Usuń
  3. Oooooooo Też bym chciała tyle mieć

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej naprawdę cudowne rzeczy , większości też mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam też wiele rzeczy !
    Ale my jesteśmy Superr Tinistas ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lol jak mało

    OdpowiedzUsuń
  7. Durzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z tego 9 rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę mało jak na V-loverke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 15 lat. Nie będę sobie kupować każdego gadżetu z nią związanego. Te rzeczy są drogie, a tak naprawdę do niczego niepotrzebne..

      Usuń
  10. Super,ja mam pamietnik ,plakaty notesy , 4 ksiazki ,olowek , 2 zeszyty i perfum:-*

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nie które rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  12. JAK CHCESZ TO MOGE ZROBIC POSTA MOJE RZECZY Z VIOLETTY?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**