wtorek, 31 grudnia 2013

Recenzja książki ,, W moim świecie ''

Na pokazie Violetta-tylko dla fanów mamusia kupiła mi książkę ,, W moim świecie " i dziś postanowiłam zrobić króciutką podkreślam króciutką mini recenzje tej książki ;) W następnych postach więcej recenzji ;) A teraz.
  ,,Violetta: W moim Świecie'' Jest książką prowadzoną w formie pamiętnika, tak jak ,,Sekrety i marzenia Violetty''. W środku jak każda książka ( sezon1 ) 4-częściowej serii ma 13 zdjęć w formie fotosów.
   Książka ma 144 strony i 10 rozdziałów. Jest formatu A5, lecz jej wymiary są trochę mniejsze od zeszytu. Jej wymiary to 13x19 cm. Wydawnictwo EGMONT.
  
          Na okładce jest Viola z słuchawkami o taka












A z tyłu taki opis:

,,Nazywam się Violetta Castillo i mam prawi szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca na drugi. Nigdy nie zostałam  w jednym miejscu na tak długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz gdy wróciliśmy do Buenos Aires wszystko się zmieni ! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama."

A teraz parę zdjęć:







Mam nadzieję, ze podobał Wam się ten post ! ;)

2 komentarze:

  1. Dostałam ją w wakacje:):):)Fajna bardzo!Ale znowu ten przedział wiekowy,chyba walnę tych producentów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**