piątek, 27 grudnia 2013

Nowy Tweet Tini

37 sekund temu ( tak mi pisze na Twitterze ;) Tini dodała Tweeta o takiej treści :

Hey UK! Hey South Africa! Hey Australia! Hope you're all having the happiest holidays! And I hope I get to see you all soon! ❤️ czyli tłumaczenie: Hej UK! Hej RPA! Cześć Australia! Mam nadzieję, że wszyscy mający najszczęśliwsze święta! I mam nadzieję, że dostać się do was wszystkich wkrótce! ❤ ️

Na pewno mieszkańcom wymienionych krajów jest bardzo miło ;) Nie narzekam żeby nie było.

5 komentarzy:

  1. Jak ja Ją uwielbiam <3

    PS. Tak na marginesie, widziałaś, że wygrałaś książkę w tym konkursie u Natki? ;) Gratulacje :D Zazdroszczę Ci :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak już wysłałam adres zamieszkania ! Jak mi pozwolisz to może je zrecenzuje ? ( ale zależy jak szybko przyjdą ;)

      Usuń
    2. Właśnie chciałam Cię zapytać czy napiszesz coś o niej na blogu, więc TAK, możesz ją zrecenzować :) A wiesz już jaka to książka?

      Usuń
    3. Ja też Ci gratuluję :)

      Usuń
  2. Szkoda że tam nie pisze Polska czy coś :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**