piątek, 20 grudnia 2013

urodziny aktorów z Violetty

Dzisiaj już miałam nic nie dodawać ale udało mi się dojść na chwilę do komputera. Jednak naprawdę nie mam teraz czasu więc taki post na szybko.
Urodziny aktorów z Violetty:
Martina Stoessel (Violetta) - 21 marca 1997r.
Mercedes Lambre (Ludmiła) - 5 października 1992r.
Jorge Blanco (León) - 19 grudnia 1991r.
Diego Ramos (Herman) - 29 listopada 1972r.
Ludovica Comello (Francesca) - 13 kwietnia 1990r.
Candelaria Molfese (Camila) - 3 stycznia 1991r.
Facundo Gambandé (Maxi) - 10 stycznia 1992 r.
Alba Rico (Naty) - 26 luty 1989r.
Florencia Benítez (Jade) - 15 luty 1974r.
Mirta Wons (Olga) - daty nie znam 1964r.
Pablo Espinosa (Tomás) - 10 marca 1992r.

Brałam je z jakiejś strony na facebooku. Kogo najbliżej macie urodziny? Ja mam 7 lutego czyli najbliżej Jade, która ma 15 lutego. A wy?
ciasteczkowa:)

15 komentarzy:

  1. Najbliżej to mam do Mercedes c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka ma 14 lutego (walentynki) Karolina (miała nazywać się Walentyna), czyli najbliżej do Florencji, a ja mam 12 września, czyli do Mercedes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam najbliżej Tini, bo mam 20 marca ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Diego Ramos i Jorge Blanco, bo 2 grudzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Tini Stoessel bo 22 marca czyli dzień później

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam w martine bo 21 marca

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 05 listopada czyli dzien przed Xabim :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam w ten sam dzien co Alba ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam wtedy kiedy Jorge Blanco (Leon) !!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wtedy kiedy Jorge Blanco 19 grudnia!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam najbliżej Jorge <3
    14 grudnia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam najbliżej do Florencji bo 7 lutego

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**