poniedziałek, 31 marca 2014

Czy Tini przefarbowała włosy na rudo?

Hej.
Wiem, że to było już dawno (kilka dni temu) i już teraz dla wielu z Was to jest jasne, ale postanowiłam jeszcze o tym napisać. (wcześniej nie mogłam ;/)
Otóż Tini dodała na swojego instagrama 2 zdjęcia na których ma rude włosy. Wiele osób zastanawiało się czy Tini faktycznie przefarbowała włosy na rudo..



Odpowiedź to - NIE !
Jesteśmy prawie pewni, że to była peruka.
No bo pomyślcie: teraz trwa nagrywanie 3 sezonu Violetty.. i jak by to miało być? Ruda Violetta? Raczej nie, prawda? :P - to po pierwsze.
Po 2. - przyjrzyjcie się tym włosom dokładniej.. one nie wyglądają jak prawdziwe włosy Martiny.
Po 3. - poza tymi dwoma zdjęciami nie znajdziecie więcej zdjęć Martiny w takich włosach.
A po 4. - wczoraj odbył się Twitcam z Tinitą [ciasteczkowa zrobi posta z podsumowaniem] i wcale nie miała rudych włosów ;)
Tu macie dowód :P

Mam nadzieję, że rozwiałam wszelkie wątpliwości :)
Olaa ♥

7 komentarzy:

  1. MÓWIŁAM !!! MÓWIŁAM , MÓWIŁAM !!! A poza tym Tini ma jeszcze grosze chociaż stylu i wie, że rudy to nie jej kolor -_- Fajnie, że ktoś o tym napisał, bo już mnie wkurzają dzieci, co łażą i drą się "RUDA TINI ! RUDA TINI!" bo takie znam -_- Ja im kurfa pokażę jeszcze waszego posta ! I powiem, kto tu ma rację ! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah Livi.. spokojnie xd

      Usuń
    2. Hahaha łatwo Ci mówić, jak Ci takie małe irytujące dzieciaczki pod oknami nie gonią ! xd

      Usuń
    3. Małe, irytujące dzieciaczki pod oknami? Hhahahaa Ochłoń Livi, ochłoń xDD

      Usuń
  2. Wiedziałam!Widać,że peruka:)Może Viola w 3 sezonie przebrała się jak German w drugim?;)
    Do Livi-moja szkoła to połączenie podstawówki i gimnazjum.Dzisiaj idę najspokojniej w świecie przez korytarz,a tu jakieś 11/10 latki gadają.
    -Wiesz,że Violetta ma rude włosy?
    -Wiem i nosi okulary!
    xD rozumiem twój ból.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedział od początku, ze to nie są jej prawdziwe włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**