wtorek, 25 marca 2014

Czyżby nowy w obsadzie?

 Internet mnie wykańcza... Znowu zostałam odcięta, i nie mogłam się skontaktować z Olą oraz wyjaśnić mojej nie obecności.... No cóż, mam nadzieję, że mi wybaczycie ;) A teraz dostaniecie długi post ;P

 Sądząc po tytule mogliście pomyśleć "Taaa..... Nowy w obsadzie! Kto? Jorge, Mercedes? Przecież oni są potwierdzeni!" albo "Taaak, nowy! Zero dowodów pewnie!". To wszystko nie tym razem ;) Informacja, którą Wam podam jest prawie potwierdzona! Skąd wzięłam informację? To proste- na Twitterze prawie wszyscy z obsady obserwują kogoś, kto jeszcze nie pojawił się w Violetcie.... A dowiedziałam się po podaniu dalej Tweetu kogoś z obsady :D

 Bezpośredni odnośnik do obrazka

  Damien Lauretta czyżby ktoś nowy w obsadzie Violetty? Wystarczy przejrzeć jego Twittera, żeby nabrać podejrzeń....


  Damien nie jest jeszcze znany światu V-lovers stąd na Twitterze tylko 5 obserwujących.... Ale kogo widzimy na liście? Albe, Lodovice, Ruggero, Cadne i Facu! Oczywiście nie zabrakło kogoś z Polski tj. Sandra i niezastąpiony Fans Club Violetta, który obserwuje już całą obsadę. Nie mamy wątpliwości- jest zaangażowany w "Violetta". Czy nowy aktor? Nie mamy pewności. Przy tak wielkim projekcie uczestniczy wiele osób, technicznych, muzyków, scenarzystów, montażystów, tancerzy itp. więc bardzo możliwe, że Damien jest kimś z nich.

 Jeśli tylko wejdziemy na jego Twittera pierwsze zdjęcie (i zarazem najbardziej rzucające się w oczy V-lovers) pochodzi z urodzin . Damien napisał tylko "dziękuję" i wymienił linki osób, które wzięły udział w uroczystości.

Bezpośredni odnośnik do obrazka


  jak sądzicie?

7 komentarzy:

  1. Ten nowy sezon jest owiany wielką tajemnicą,dlatego myślę,że jest bardzo wyjątkowy.Nie wykluczone,że do obsady dołączy ktoś nowy,co byłoby nawet fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super ! Nowy ! Ajajajajajaja wspaniale <3 ! Co prawda jeszcze nie potwierdzone, ale wszystko możliwe ! Tylko mam jedno pytanko ... Na ostatnim zdjęciu z urodzin Tini, jest tort z liczbą 22... A przecież ona skończyła dopiero 17.. Co ten tort oznacza, nie wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powiem zupełnie szczerze- dopiero teraz to zauważyłam hahahha po prostu pisałam na szybko i nawet nie dodałam dobrego zakończenia xD To nie jest tort z urodzin Tini, tylko ogólnie kogoś z obsady, możliwe, ze Jorge,, bo uczestniczy tam także jego dziewczyna Stephie ale tego również nie możemy być pewni, bo na jest wszędzie, dosłownie wszędzie xD

      Usuń
    2. Haha dokładnie xd A oni się przypadkiem nie rozstali? Bo w końcu nie wiem :/

      Usuń
    3. A dlaczego tak myślisz? krążą takie plotki? Bo nie słyszałam o tym, i nawet się nie zastanawiałam....

      Usuń
    4. To tort z urodzin Damiena ;p Na pewno nie z urodzin Tini, bo nie ma jej nawet na tym zdjęciu.

      Usuń
    5. Tak, zmieniłam, ale nie pisałam że z Damiena, bo to prawie pewne ale NIE potwierdzone na sto procent ;P

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**