środa, 19 marca 2014

Witamy z Barcelony !

  Hej ;) Rozpoczynam dłuuugi post pt.: "Witamy z Barcelony!" w którym ukażą się ciekawostki, zdjęcia i (rzadko)  Tweety dotyczące nagrywania Violetty w Barcelonie. Post będzie na bieżąco aktualizowany :D



Na początku to co lubicie najbardziej czyli zdjęcia :D Pod zdjęciami będą podpisy i to właśnie obiecane ciekawostki ;)



 Fede zaśpiewa dla Violetty! Czyżby znów chciał być jej chłopakiem? 




Violetta nauczy się grać na gitarze?? ;p
 leon z fannem- widzimy nowy styl Leona- bluzy oraz miejsce, gdzie będzie kręcony odcinek.

Co to może znaczyć? 1. scena Violetty z Ludmiłą, 2 zaprzyjaźnienie się tej dwójki, 3 nowy styl Ludmi :D

A wiec jednak- scena Violetta+Ludmiła

Wrócił ten koloooooooor!!! Coś tam coś tam ;P 


Miejsce nagrywania

Oto i nowa sukienka Violetty :) Nie widać zbytniej różnicy w stylu... sukienka bardzo mi się podoba :D


Upragnione sceny z Leonettą! ;)

  













10 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie z dopisem "nowi aktorzy" jest z 2 sezonu ... A zdjęcie Fede i Ludmi jest już staaaaaaaaaaaaaaaareeeeee... -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak- post pisałam po tak ciężkim dniu dla mnie, że cieszę się, że nie usnęłam w połowie postu, oczy dosłownie same mi się zamykały. Pewnie jest też kilka literówek.... Zobaczyłam [chociaż ledwo] i dodałam, a potem ledwo doszłam do łóżka taka byłam zmęczona xD Nie było mnie w tym dniu w domu nawet przez sekundę, cały dzień poza domem, wszędzie z ważącym 4 tony plecakiem.... Cieszę się, że to tylko 2 a nie jakieś 8 ;P

      Usuń
    2. Hah, no każdy z nas się myli ;) Przepraszam, ale pomyślałam, że kłamiesz specjalnie, ale znam tylllleee blogerek co tak robią, bo myślą, że nikt się nie skapnie -_- Choć z drugiej strony wielbię Twojego bloga i nigdy ani jedneo kłamstwa nie znalazłam *__* Jest wspaniały, świetnie sobie radzisz z prowadzeniem go ;) Gratuluję :*

      Usuń
    3. Blog jest Oli, jestem tylko adminką :D Dzięki

      Usuń
    4. A i chciałam poinformować- spokojnie. Wam nie grozi oszustwo. Każdy mój post sprawdzony, poza tym, nie rozumiem po co ludzie wprowadzają innych w błąd ....

      Usuń
  2. Hejj Mam pytanie czy można zostać współtwórcą na próbę ta sprawa jest dla mnie bardzo ważna liczę na pomyślne rozważenie mojej prośby :))) Oto mój email catdyzio@gmail.com moim marzeniem jest to bym mogła pisać posty bardzo proszę o kontakt ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. !!!!!!Barcelona!!!!!A ten piękny widoczek to nie jakieś tam miejsce!O ile dobrze pamiętam to park Gaudiego,ale lepiej sprawdzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak miałam racje!Absolutnie cudu park Gaudiego!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**