czwartek, 6 marca 2014

Lekcje Hiszpańskiego - 1- list

W drugiej już nauce Hiszpańskiego mam wam do przedstawienia list. Najpierw zapoznamy się ze słowami, których jeszcze nie znamy, czyli właściwie przetłumaczę Wam cały list ;P Wy macie za zadanie PRZECZYTAĆ GO i najlepiej zapisać- razem z przetłumaczonym tekstem. Przetłumaczony tekst będzie PODPISEM do zdjęcia. testy będą pochodziły z *klik*

Cześć wszystkim
Jestem dziewczyną, hiszpanką, mam dwadzieścia lat. Nazywam się Anna a moja przyjaciółka nazywa się Maria. Żyjemy w Barcelonie, fantastycznym mieście, bo studiujemy psychologię na Uniwersytecie w tym mieście, ale jesteśmy z południowej Hiszpanii.  Jesteśmy po studiowaniu szkoły francuskiego, i mamy wielu Francuskich przyjaciół . Maria studiowała także w Japoński ma japońskiego przyjaciela o imieniu Yoko. On ma dwadzieścia lat i jest bardzo sympatyczny. Myślę, że to bardzo ciekawe studiować inne języki i mieć przyjaciół z różnych kultur.
Wiele buziaków.





Ufff...... Udało się ;) Nie ukrywam- wielu zdań nie byłam pewna, sięgałam po słownik, książkę czy też koleżankę ;P Moja koleżanka Zuzka- która umie Hiszpański podpowiedziała mi, co to znaczy jedno z słów, którego już nazwy nie pamiętam (:P) i bardzo jej dziękuję ♥ Podziękowania również dla.... KIESZONKOWEGO SŁOWNIKA JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO! ;p Z niego również nie korzystałam wiele, tekst wydaje mi się bardzo prosty, tłumaczyłam już trudniejsze :D Tak więc kolejna darowana Wam nauka- eh.... Co to za nauczyciel co nie robi testów i pracy domowej!? ;p A właściwie co do pracy domowej to jakiś pomysł mym miała ^^ Proszę, a nawet błagam Was- załóżcie zeszyty, piszcie na kartkach, w blokach, segregatorach, gdziekolwiek, NOTATKI. Lub zapisujcie na pulpicie zdjęcia z lekcji. Ja osobiście mam segregator, jeszcze z czasów dzieciństwa, zostało kilka wolnych stron, piszę tam, czego już Was nauczyłam. Ale nie myślcie sobie- SAMA robię pełno notatek. Nie tylko te na następną lekcje, także te, z tej poprzedniej. Liczę, że jakoś pod szlifuję język :) Praca domowa dla Was- na następną lekcję pouczcie się alfabetu Hiszpańskiego RAZEM Z WYMOWĄ LITER. Będzie to bardzo ważne. Oczywiście sama Wam coś pokażę, ale łatwiej Wam będzie, jak już będziecie umieć  cokolwiek. To znacznie Wam ułatwi prace :D

ciasteczkowa:)

5 komentarzy:

  1. No to tak:
    lekcje Hiszpańskiego Kasi lubię
    ten list jest super, no mówię
    ten blog bardzo cenie
    na widok Violetty (tła) się czerwienię
    Kasię i Olę uwielbiałabym nawet jakby na dłużej znikała
    A... Kornelia to gdzie się podziała???
    na czacie często piszę
    i ask to też moje predyspozycje (wieeeem bezsensu ;P)
    Na topie komentarzy nie wadzę nikomu
    Bo posty czytam z telefonu
    dziewczyny uwielbiam was
    a komentarz ten skończyć czas ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pouczę się trochę hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka hiszpańskiego juchu

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle przetłumaczone.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**