sobota, 29 marca 2014

Mapeter czyli o związku Tini i Petera

  


  Przerośliście o więcej postów, w których opisuję związki obsady. Spełniam Wasze prośby, jeden z postów możecie przeczytać [TU] kiedy to opisałam związek Lodo. W tym poście opiszę Wam troszkę dokładniej "Mapetera" czyli pierwszy jaki znalazłam zlew imion Martina + Peter. 

   
  Tini zabiera Petera na swoje imprezy firmowe oraz zwykłe spotkania. Jednak [cytuje Sophi, która kiedyś wypowiadała się w komentarzu ;p] "te zdjęcia to tylko krótkie chwile". Martina wykorzystuje te chwile z rodziną, przyjaciółmi a w większości z.... Peterem! To.... że tak powiem "krótkie- długie chwile" ;) 





  No i teraz wyczekiwana chwila- ich różnica wieku! "Ona jest za młoda na Petera!" "Patrz na nią, jakby ją chciał gru*nąć! Za młoda i za głupi -.-" - widać hejterzy już wypowiedzieli swoje zdanie na ten temat. "Kiedy go spotkałam byłam jego wielką fanką. Teraz on również jest moim fanem!"-wyznaje Martina, która, jak widać, nie bardzo przejmuje się ich różnicą wieku. Dlaczego więc przejmują się nią fani? Tegodo końca nie wiem ;P 'Oczywiście, że miałam porozklejane plakaty z nim! Kochałam go już wtedy, tylko nie myślałam jeszcze o chodzeniu"- mówi Tini - "Z Peterem jestem również bardzo zaprzyjaźniona, nie jest tylko tak, że go kocham, nie widzę świata poza nim, a tak naprawdę do końca go nie znam"- dodaje.




  Pojawiają się plotki, że Peter ciągle czuje coś do swojej byłej dziewczyny. Niestey nie wiem jak ma na imię, moim pierwszym skojarzeniem była Tina Bermeo, ale niestety to nie ona [Tina twierdzi, ze zostanie Prisillą w Violetta3]. Ja osobiście stwierdzam, że widać, iż Peter był znacznie młodszy, gdy chodził z nieznajomą, nawet wąsy muu dopiero rosnąć zaczynały xddd




  Peter bardzo zaprzyjaźnił się z bratem Tini, modelem- Francisco. Chłopak na początku był bardzo zazdrosny o Martinę, z którą był bardziej zaprzyjaźniony niż spokrewniony, z czasem jednak przystosował się, że jego siostra to nie dziecko, a sam postawił sobie jeden warunek- zaprzyjaźnić się z Peterem.




 Na randce Tini i Petera, któa odbyła się nie dawno zakochanym towarzyszyła... mama Tini! Rozumiem, ze rodzice rodzicami, ale Peterowi podobno nie bardzo podobało się, że ten wieczór musi spędzić z Marianną Stoessel... [zdjęcie nie pochodzi z randki, ponieważ nie mogłam znaleźć w wyszukiwarce drugi raz...]




ciasteczkowa:)






6 komentarzy:

  1. Dla mnie Martina i Peter pasują do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja go nie lubię -_- Według mnie i moich przyjaciółek, ona się przez niego zmieniła ... Na znacznie gorsze -,- Kiedyś należałam do grona Tinistas, ale teraz MArtiny wręcz nienawidzę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? A co takiego się u niej zmieniło? Pytam, bo mogę zrobić aktualizację posta :)

      Usuń
  3. Nie chciałabym, żeby na randce z moim chłopakiem ( w przyszłości ;) ) towarzyszyła mi mama... To trochę dziwne :) A jeśli chodzi o Tini i Petera to myślę, że pasują do siebie :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tata jest starszy od mojej mamy o 6 lat,a mój wujek od cioci o 10 dlatego to mi nie przeszkadza najważniejsze,żeby się kochali<3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie ufam Peterowi -_- Przejrzałam jego twittera (niedokładnie, ale jednak xD) i znalazłam tylko jeden post do Tini. Wiem, że nie lubią się ujawniać czy coś takiego, ale jak DLA MNIE Peter to robi dla sławy o,O Na pewno wielu z Was posluchało choć jednej jego piosenki lub obserwuje jego twiterra. Jak dla mnie Peter wykorzystuje sławę swojej dziewczyny by zdobyć rozgłos na świecie ;/
    P.S. To jest moje zdanie, więc nie musicie się z nim zgadzać lub mnie obrażać (xD) !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**