środa, 5 marca 2014

Nauka Hiszpańskiego- wstęp, powitanie

Język Hiszpański jest językiem łatwym i pięknym. W takim właśnie języku porozumiewa się obsada Violetty. Chcecie pisać do nich Tweety? Nauczyć się tego języka? Teraz jest to możliwe, dzięki temu blogowi! Możliwe, że następne posty będę robiła z Olą. Dziękuję Marcie Rak, za podsunięcie nam pomysłu poprzez komentarz.

Lekcja wstępna będzie polegała na przywitaniu się. Jak na razie nie będzie testu ani nic....  Po prostu wybrałam to na lekcje wstępną, ponieważ właśnie teraz się z Wami witam ;P

Bienvenido - powitanie
Hola- cześć (pamiętajcie, mówcie OLA w Hiszpańskim "H" jest nieme).
Buen día! - dzień dobry
¿Cómo estás? - Jak się masz?

Ola myślała, nad dodaniem "zdjęć z podpisami". Do Oli: ja nie wadziłam żadnych tego typu postów zw roboczych ;//. Więc realizuję pomysł. Zapiszcie te zdjęcia, czy coś... Myślę, że wam się przyda.








Jak wam się podoba ta lekcja Hiszpańskiego? Chcecie kolejne? 

ciasteczkowa:) 

9 komentarzy:

  1. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ WIĘCEJ PROSZĘ! :* : *: *: * Buen Dias! HOOOOOLA! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Buen Dias tylko Buen Dia ale i tak doceniam ;*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hahhaha brawo, z mojej prywatnej lekcji coś zapamiętałaś :* Ale się bój, bo niedługo przerabiamy dialogi :* :* :* I TYM RAZEM U MNIE bo twoi rodzice jeszcze pomyślą, ze się wprowadzam :*

      Usuń
  3. Nie pomyślą tak no coś tam zapamiętałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;) Chcę więcej!!! Pozdrawiam<3333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. DODAŁABYŚ POST A NIE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie trafiłeś, anonimku, ponieważ właśnie szykuję dość długi post, który zaraz kończę, posty pojawiają się codziennie (prawie)nie miej więc pretensji, bo hejty z anonima w ogóle mnie nie ruszają :)

      Usuń
  6. Ja hiszpańskiego uczę się już jakiś czas i jak do tej pory co chwilę poznaję nowe rzeczy. Ostatnio znalazłem ciekawe przysłowia w języku hiszpańskim https://lincoln.edu.pl/warszawa/blog/ciekawe-przyslowia-w-jezyku-hiszpanskim i to właśnie dzięki nim poznałem nowe słówka. Jestem zdania, że warto jest się uczyć języka hiszpańskiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**