sobota, 15 marca 2014

Już jest! Teledysk Otro Dia Mas

Na pewno zauważyliście moją przeciągającą się nieobecność. Wszystko zostało wyjaśnione Oli, sądzę, że wierzycie, że miałam poważny powód :) Aż się prosi, żeby podzielić ten post na dwie części, a to wszystko przez... zdjęcia! Czytajcie dalej :)





ZNÓW COŚ DLA MIŁOŚNIKÓW LODO!!! Chcecie zobaczyć jej nowy teledysk do piosenki Otro Dia Mas? Jest on dostępny od 13 stycznia, i przepraszam Was bardzo, że na blogu nie pojawił się właśnie wtedy.(przepraszam, że sam link, ale raz znalazłam film dostępny dla Polski a potem już nie mogłam ;P


Jak widzimy teledysk został nagrany nad morzem. Było to wiadome już od dawna, ponieważ co trochę pojawiały się nowe zdjęcia. A tu coś dla osób, które nie lubią zbyt czytać- MASA ZDJĘĆ!!! Przepraszam za ich jakość, i to, ze niektóre są podpisane, wszystkie brałam z Googli, a część jest po prostu z podpisami, ponieważ pochodzą z blogów. Ale ja nie kopiowałam ;D Dobra, bierzmy się za te zdjęcia, bo  wszystko plączę ;P

















































Podoba się Wam? (oczywiście, że podoba, a jak, tutaj same Lodocomellistas ;p)

ciasteczkowa:)














2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**