poniedziałek, 3 marca 2014

Lucia Gil polką!?

No więc pewnie kojarzycie Jolę Krupę? klik . No wiec już nie chodzi o kopiowanie, lecz o informacje od niej, którą dostałam na pocztę. Co pisała?


Jola Krupa krupkowa@gmail.com

14:09 (1 minutę temu)
do mnie
Hm.... to ja od Cibi kopiwalam . pszasza. ni wchodz wiecej na blog wiec info powim tobie. znalazlam cos w internecie, zarz przysl. 



"W pierwszym sezonie serialu Violetta występowała POLSKA aktorka Lucia Gil (...)" 


Chciałam Was tylko poinformować, że to, co wyczytaliście co kłamstwa. Lucia nie jest polską aktorką co część z Was doskonale wie. Ale moja koleżanka, stała czytelniczka bloga (tylko nie komentuje ;/) wysłała mi na pocztę, że strasznie się cieszy, że Lucia jest Polką, bo to znaczy, że do Polski przyjedzie.  Sporo osób tak myśli, a ani ja, ani Ola (raczej :P) nie chciałybyśmy, abyście po przeczytaniu bloga, ciągle myśleli, że Lucia jest Polską. W sumie... nigdy nie pisałam o sprawach dla mnie oczywistych. A wiele z Was tego nie wie. Tak jak tego, że bloga nie prowadzi Violetta, tylko KORNELIA, OLA i KASIA - wasze wypowiedzi na czacie typu "cześć Violetta pozdrów Ludmiłę bardzo cię kocham przyjedź do Polski!! A właśnie, czy ty mówisz po Polsku czy do pisania postów używasz słownika?" stają się już męczące. Tak więc w tym poście apeluję z obsady tylko Mirta ma Polskie korzenie, ale nie ona urodziła się w Polsce tylko jej tata i dziadkowie. Lucia nawet o nas nie wspomina na Twitterze, na Twitcamach też najczęściej nie- ona chyba po prostu nie wie, że ma tu wanów. Lub, że ma, ale bardzo malutko. Możecie pisać takie głupoty w nie skończoność, ale to i tak nie zmieni faktu, że Lucia nie jest Polką. Poza tym, jeśli strona ma link "bezużyteczna.pl - wiedza bezużyteczna" to najlepiej w ogóle omijać ją szerokim łukiem :) 

ciasteczkowa:) 

5 komentarzy:

  1. Ja wiem ze ona nie jest polką i nie przeszkadza mi to. Kocham ją co mozna wywnioskowac po mojej nazwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem że nie jest polką. Ale i tak ją lubię bo jest z Hiszpanii która jest nie daleko i jak będzie miała trasę to pewnie nas odwiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy za blogspot trzeba płacić? Bo chcę założyć bloga o Violetcie i nwm czy trzeba płacić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie trzeba płacić. Blogspot jest darmowy :)

      Usuń
  4. Ona jest Polką bo ja ją znam nie tak bardzo ale troszkę jej tato jest Polakiem i ona też a mam Hiszpanką

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**