środa, 26 marca 2014

Valeria zaśpiewa w teatrze?

  Kolejna najnowsza informacja, tym razem od Valerii Baroni ! Bardzo możliwe, ze zaśpiewa ona w teatrze, co możemy sądzić po jej Tweecie z przed 30 minut :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka


  Vale napisała- W najbliższą sobotę będziemy śpiewać z @WolterBrunoOk w ElClubDelHit NADZIEJA 😬😬😬 Zdobądź bilety na @Plateanet


Z kim będzie śpiewała? Z Walterem Bruno - aktorem. Oto jego twitter- [klik] Może tak przydało by się do niego pospamować? ;P Warto ;d


No i co... Czekamy na wspaniały wstęp Valerii! Śledźcie twittery Vale oraz teatru 'Plateanet' ! [klik] i [klik]

  Cieszycie się? Lubicie Late? A Vale? ;P 


ciasteczkowa:)

4 komentarze:

  1. Aaaawwwć ! Ja kocham Vale, jak i Larę ! <3 Wiem, że to dziwne, ale jestem i za Leonettą, i Leonarą i Diegolettą ! Może to przez moją miłość do Diego i Lary? Nwm, ale ją wielbię <3 A post super, fajnie by było być w tym teatrze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no tak, polećmy sobie do Argentyny, żeby pójść do teatru, nie? ;P Niestetym, nie ma tak dobrze ;p

      Usuń
    2. Nie wiem, jak dla Cb, ale za parę lat to na moje koncerty będzie przyjeżdżać Vale i ogólnie wszyscy do Polski ! xd

      Usuń
    3. Haha ok, to już kasę zbieram, ale dla mnie zniżka, nie? ;d

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**