niedziela, 9 marca 2014

recenzja: kalendarz Violetty 2014

 To znów ja :D A więc tym razem pragnę powiedzieć wam coś o moim nowym kalendarzu Violetty na rok 2014 ! Już za parę dni strony zostaną przeze mnie zapełniony, gdyż nowy rok coraz bliżej :) A więc zacznijmy od oprawy graficznej. (zdjęcia nie należą do mnie, gdyż miały złą jakość).

Oprawa graficzna jest w 100% dopracowana. Każdy szczegół przemyślany, nie tylko fioletowe tło i zwykłe zdjęcie Violetty. Znajduje się coś w stylu fioletowych różowych i niebieskich"kleksów". Nie są to równomierne koła, ale wyglądają pięknie na tle Violetty z mikrofonem i ozdobnym napisem "kalendarz 2014". (Kalendarz wygrałam w konkursie na Violetta Polska).


Środek nie ma tam TYLKO I WYŁĄCZNIE kartek z kalendarz. Znajduje się tam wiele zabaw, w tym trochę o miłości, mity oraz fakty:



                                                                                                                                                                                                            


Ale nie zaczynajmy od środka. Na pierwszej stronie znajduje się napis "ten kalendarz należy do..." , a na następnej można powiedzieć trochę więcej. W tym: znak zodiaku, wzrost, oraz specjalna rubryka na "inne niezwykle ważne informacje".  Oprócz kartek z kalendarza

( )


 ukazują się zabawy i porady w stylu Violetty. Kolejno:
NOWOROCZNE POSTANOWIENIA, w którym trzeba napisać swoje postanowienia na nowy rok i pod koniec roku zaznaczyć czy postanowienie jest zrobione czy nie.
ZBLIŻAJĄ SIĘ WALENTYNKI, tutaj natomiast trzeba napisać lub opisać lub narysować swoją sympatię.
JUŻ CZAS NA WIOSENNE PORZĄDKI Violetta i Olga radzą, co należy więc zrobić :D Wywietrzyć pokój, uporządkować szafę i..... Dowiecie się, gdy przeczytacie :)
MUZYKA DLA UCZNIÓW STUDIA 21. Należy wpisać swoją ulubioną piosenkę i wykonawcę na określone momenty np. gdy jestem smutna, gdy chce mi się tańczyć i skakać itp. itd.
CZY JEST NA ŚWIECIE KTOŚ LEPSZY NIŻ TWOI PRZYJACIELE? Zbierz dedykacje dla ciebie od nich!
JESZCZE TYLKO CZTERY TYGODNIE DO WAKACJI! A więc trzeba wpisać swoje szkolne typy. W tym: ulubiony nauczyciel, w ławce siedziałam z... A w przyszłym roku chciałabym usiąść z....
WAKACYJNA MIŁOŚĆ mity i fakty o wakacyjne miłości.
WSZYSTKO CO DOBRE KIEDYŚ SIĘ KOŃCZY po wakacjach. Na tej stronie znajduje się plan lekcji.
HOBBY SPRAWIA, ZE ŻYCIE STAJE SIĘ CIEKAWSZE opisz soje hobby! Moją pasją jest.... Ponieważ.... Odkryłam to....... itp. itd.
ZA OKNEM ZIMNO I PONURO? A wiec wróżba! Kilka zdjęć chłopaków z Violetty wytnij i podpisz z tyłu imionami chłopaków, których znasz. Włóż zdjęcia pod poduszkę a następnego dnia sprawdź, kogo wylosowałeś!

PODOBA SIĘ WAM?

ciasteczkowa;)


3 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**