czwartek, 6 marca 2014

Zagłosuj na swoje ulubione wykonanie piosenki "Let it go" + mały test V-lovers

Blog Violetta/Martina Stoessel napisał o głosowaniu na najlepsze wykonanie piosenki Let it go do filmu Frozen. Ja wzięłam z niego tylko link, całego posta pisałam sama, żeby nie było ;)


                                                        KLIK!!!!!!!!!
Strona Bilboard.com przedstawia nam kolejne głosowanie! Tym razem wybieramy naszą ulubioną wersję piosenki do Filmu Frozen "Let it go". Głosować możecie na:

-Martina Stoessel (o niej nic nie napiszę - doskonale ją znamy)

    



-Carmen Sarahi - aktorka i piosenkarka. Oficjalny głos Elsy do Disney Latinoamerica. Twitter- klik Facebook -klik




 
















-Gisela - piosenkarka hiszpańska. Popularna stała się gdy zajęła 8 miejsce w pierwszej edycji Operacion Triunfo.



 
















                                                    




Co mnie cieszy? - nasza Tini chwilowo wygrywa, ale z baaaardzo ałą przewagą ;c Zmieńmy to!

Co mnie cieszy jeszcze bardziej? - głosować można wielokrotnie, Wystarczy wejść ze strony a potem- wejść ponownie ;) 

Co mnie cieszy już najbardziej najbarrrdziej? - wszystkie V-lovers są chętne do pomocy i głosują- wiem, bo sprawdziłam ;) I to właśnie tytułowy "test V-lovers" :) Pisałam do różnych osób, niektóre odpowiedzi pojawiały się natychmiast,  inne... ich nie biorę pod uwagę ;P To co? Chcecie poznać wyniki wielkiego testu dla V-lovers? :) Czytajcie! ^^  

*ciasteczkowa- co sądzisz o tym głosowaniu? 
@odpowiedź- hm.... głosowanie jest naprawdę bardzo ciekawe, wiele osób się zaangażowało, to piękne, kiedy każda  fanka Violetty może zjednoczyć się z innymi podczas głosowania...... 

*ciasteczkowa- jak sądzisz- po co głosować? Przecież Tini tego nie zobaczy!
@odpowiedź- To, że Martina tego nie zobaczy, nie znaczy, ze nie zobaczą hejterzy. I fani innych osób przedstawionych w głosowaniu. Wszyscy powinni zobaczyć, że jesteśmy silni. Polskie V-lovers już powinno dostać jakąś nagrodę haha ;P 

*ciasteczkowa- będzie krótko i na temat- głosujesz? :) 
@odpowiedź- będzie krótko i na temat- oczywiście ;#

*ciasteczkowa- "walczyłaś" kiedyś z innymi fandomami obrażającymi V-lovers w komentarzach pod głosowaniem? 
@odpowiedź- raz. Nie nazwę tego walką. To była wymiana zdań, wymiana poglądów. Każdy powiedział coś od siebie. Najpierw oni powiedzieli, ze nie lubią Violetty. Ja na to, ze ja nie lubię Ariany Grande (było kiedyś głosowanie,, w którym były obie). Stwierdziły, że skoro lubię Violettę a nie lubię Ariany, to jestem dziwna.  Zdaniem, które wypowiedziałam nawróciło jednego anty fana!! Co mówiłam? - Ariana Grande dostała rolę najpierw z Wiktoria znaczy zwycięstwo. Cóż powiedzieć- grała głupią w głupim serialu. To automatyczne hahaha po  każdym zdaniu, które wypowiedziała dobijało mnie. Violetta to serial mądry, opowiada o rozterkach miłosnych, nadopiekuńczych rodzicach, życiem z tym, że matka nie żyje (;P) ciągłe przeprowadzki, brak przyjaciół i w końcu- robienie tego czego się kocha. To przecież sytuacje tak nam bliskie! A nie jakieś zdania typu "słońce!" hahhaha "księżyc" hahaha "żaba" hahahha "sklep" hahhaha "miłość" hahaha "kanapa" hahhaa serio to takie śmieszne? Przecież my się nigdy nie śmiejemy na tych filmach. NIGDY. A ja osobiście, płakałam kiedyś na Violetcie..... A dotychczasowy anty fan na to- WOW. dałaś mi do myślenia... żegnaj Ariana..... Hej Violetta!!!

*ciasteczkowa- na co powinno się odbyć (twoim zdaniem oczywiście) głosowanie kto (oprócz Tini) powinien tam ze sobą rywalizować? 
Głosowanie na najlepszą piosenkę. Walczą: 

Em Mi Mundo
Story Of My Life
Pitbulli
Paparazzi

To by było głosowanie!

PODOBAŁO SIĘ WAM? DOTRWALIŚCIE DO KOŃCA? ;P 

ciasteczkowa:) 


4 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**