poniedziałek, 31 marca 2014

Ocena blogów

  Rozpoczynamy nową [acz najprawdopodobniej krótką] serię postów, pt.: "ocena blogów". Prosiliście o to na asku [TU]. Pierwszym blogiem jakim się zajmie będzie Violettapolska323  KLIK


  SZATA GRAFICZNA
Pomyślałam, że najpierw zajmę się szatą graficzną, czyli innymi słowy wyglądem bloga. Znaczną wadą tego wyglądu jest brak nagłówka na ładnym, ozdobnym napisie "Violetta Polska". Może by dodać jakieś zdjęcie Tini? ;P Ale "Martina Stoessel" napisała, że nie umie tego zrobić. Poprosiła także o pomoc, więc zapraszam, ponieważ ja chętnie bym to zrobiła ale również nie jestem dobra w tych sprawach Plusem jest to, że nie ma tła do "rubryki" z postami (nie wiem jak to wytłumaczyć) a wszystko jest napisane... czarno na BIAŁYM a nie fioletowym, żółtym itp. Serduszka jako tło- bardzo ładnie- duuuuży plus :) 


   POSTY
Właściwie posty to najważniejsza część bloga. W tym wypadku autorka wypadła znakomicie- posty nie są wprawdzie jakoś bardzo długie [ja też nie jestem ekspertką od długich postów ;3] ale za to są.. że tak powiem krótko i na temat. Zawierają ważne informacje o których głośno w internecie. Do tego zawsze są dodane zdjęcia, screeny czy filmiki. Jeśli z jakiegoś bloga są wzięte np. zdjęcia to zawierają podpisy. Nie znalazłam żadnego skopiowanego postu, i za to również należy się wielki plus :D 


  DODATKI
Przechodzimy do ostatniej sprawy- dodatków typu etykiety, czat, ankieta, liczba wyświetleń itp. itd. Tutaj również należy bardzo pochwalić, ponieważ mimo, iż nie ma zakładek widzimy: ankietę pt: "czytasz tego bloga?", rzecz dość pospolitą a jednak niezmiernie ważną, czyli liczbę wyświetleń, bardzo trafny dodatek "inne fajne blogi".  To dużo? Oczywiście, ponieważ blog został założony dopiero niespełna miesiąc temu- 6 marca. 



PISZCIE W KOMENTARZACH JAKI BLOG TERAZ MAM OCENIĆ :) 

ciasteczkowa:) 

6 komentarzy:

  1. cześć , jestem właśnie z bloga violettapolska323 i bardzo ale to bardzo cię prosze o pomoc i mam pytanie czy chcesz być u mnie admini i bardzo proszę pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pomoc? Jeśli chodzi o nagłówek, to lepiej proś Olę, bo ja się naprawdę na tym nie znam :D A co do admi to nie mogę, ponieważ już mam ten blog, a nie wyrabiam, więc po prostu nie nadążyłabym z pisaniem postów ;c

      Usuń
  2. a jak mam się zkontaktować z Olą???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na maila blogowego - wszystkoovioletta@gmail.com :)
      Masz podane w zakładce "kontakt" po prawej stronie u góry :)

      Usuń
  3. violetta-tini-stoessel.blogspot.com To mój blog :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**