piątek, 7 marca 2014

Tini ścięła włosy! - wasze opinie

Przeglądam zdjęcia Tini i na co natrafiłam???





MARTINA ŚCIĘŁA WŁOSY! Ale... wam nie bardzo się to podoba! Spytałam mojej koleżanki, co myśli o włosach Martiny. Ona na to:

Ja nie chciałabym się wypowiadać. To co robi Tini ze swoim ciałem to jej sprawa. Nie ukrywam- ładnie jej w długich włosach. Ale cóż- po co hejtować? MI SIE NIE PODOBA. Skoro podoba się Tini- ŚWIETNIE. Jej ma się podobać, a nie mi :) 

A druga koleżanka, która była obecna przy rozmowie?

Weź przestań owijać w bawełnę- jej w tym po prostu brzydko. 

Potem pojawiła się rozmowa, do której się nie mieszałam. ;P

Nie przesadzaj. 

Co??? Słuchaj- kłócić się nie będę ale... po co ona przedłużała włosy? Żeby je potem ściąć? Sorry ale... chore!!

A na En Vivo? 

Martina wygląda brzydko!!!!!!! Wtedy ładnie teraz brzydko. 

Ty też brzydko!!!!!

O, widzę faneczka zatroska o idolkę? 

Ty też ja lubisz. 

Lubię jej śpiew, a wygląd??? W serialu ma kg tapety na twarzy. 

No i takie są Wasze opinie ;P A co wy sądzicie o tej fryzurze?

ciasteczkowa:)




6 komentarzy:

  1. Słuchaj ciasteczkowa, pisałaś o tym post ale moze nie zobaczyć tam komentarza więc... piszę tu. PLIIIIIIIIS RÓB WIĘCEJ TEGO TYPUYTAŃ!!!!!!! sorry za blędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martina brzydko wygląda w krótkich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie po prostu lubi zmiany c;
    Ja tam nic do niej nie mam - niech robi co chce :3
    I tak zawsze będę jej fanką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!Obrazek mi się usuną!Jakby co to ja!Ta sama,stara,dobra Sophi<3

    OdpowiedzUsuń
  5. co sezon jest brzydsza i mniej naturalniejsza .Moim zdaniem tro zle

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**