niedziela, 16 lutego 2014

Akcja, akcja, akcja- WAŻNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Napisz do Lodo!

Słuchajcie, na oficjalnej stronie Lodo pojawił się jej e-mail !!!!!!!!!!!!!

Z tej okazji zorganizowałam akcje!

Wysyłajcie Lodo pod adres management@lodovicacomello.com następującą wiadomość: 

Hi!
I'm Polish. Please - Violetta en vivo Polonia - this is my dream.  I Lodofriends !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Universo"  already in Poland!!!!!!!!!!!!!!!! Lodo in Poland? YES!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLEASE!!!!
#lodofriends

Co znaczy: 

Cześć!
Jestem z Polski. Proszę- Violetta En Vivo Polonia- to jest moje marzenie. Jestem Lodofriends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Universo" już w Polsce!!!!!!!!!!!!!!!!! Lodo w Polsce? TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!
#lodofriends


Jeśli jakaś osoba wyśle to Lodo niech mi to napisze na e-mail redakcyjny wszystkoovioletta@gmail.com lub na mój własny katka100000@gmail.com . 

Mało osób zna ten e-mail więc jest duże prawdopodobieństwo, że to zobaczy!!!

ciasteczkowa:) 

PS. dla wszystkich wysyłających nagrody- niespodzianki :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**