niedziela, 16 lutego 2014

Podsumowanie TwitCamu z Lodo

TEN TWITCAM BYŁ BEZ WĄTPIENIA NAJWIĘKSZYM SUKCESEM POOLSKICH V-LOVERS !!!!!!!!

Może zacznę od słowa Polonia. Jeszcze nigdy czegoś takiego nie było- Twitcam nie był długi,trwał nieco ponad pół godziny a przez ten czas samo słowo Polonia pojawiło się..... Uwaga uwaga.... ponad 20 razy!!! 

Lodo mówiła w "swoim" języku czyli po Włosku. Przez to prawie nic nie zrozumiałam ;( Niektóre sprawy wydawały mi się jednak oczywiste, i to właśnie je przedstawię w tym poście. 

Ten Twitcam należał do udanych dla polskich V-lovers. Ale to na pewno dlatego, że mieliśmy wspaniałe warunki, by się pokazać : 
-Twitcam odbył się w sobotę więc nikogo nie było w szkole (w tym niektórym zaczęły się ferie) 
-Odbył się o godzinie 15:00 czyli  najlepszej poże jaką mogliśmy sobie wymarzyć- ponieważ zwykle Twitcamy odbywają się na tygodniu, gdy następnego dnia trzeba iść do szkoły i to po 22:00 :(  Dlaczego ta godzina? Twitcam odbył się we Włoszech, więc mamy tą samą strefę czasową. 

A wracając do Polonii: Lodo mówiła o nas między innymi  :
-Na samym początku, chwile po powiedzeniu (oczywiście po Włosku) cześć zauważyła kogoś z Polski, jednak nie powiedziała kto to, krzyknęła tylko "POLONIA!!!" :P 
-Gdy witała się z krajami, które zauważyła, były to: (mogłam kogoś pominąć) Ameryka, Hiszpania,  Polska, Rosja i Francja.
- Chwilę po 3 minucie zauważyła Tweet polski (to samo chwile po minucie 5 i 8)
- Została poproszona o powiedzeniu czegoś po polsku.... Ale jej nie wyszło :P 
- Powiedziała o premierze universo w Polsce
- Starała się powiedzieć cześć
- WAŻNE!!!!  ktoś spytał, czy chce odwiedzić Polskę, powiedziała coś, co po napisaniu w tłumaczu gogle oznaczało oczywiście!
- Znów o Universo w Polsce
- Pozdrowiła fankę z Polski (nie dosłyszałam, ale to chyba była Martina (lub Martyna) 
- Próbowała powiedzieć siema (:P) 
- Przesłała buziaki dla nas
- Znów buziaki (ale to dla jednej fanki a nie wszystkich)
-Gdy się żegnała i wymieniła: Rosję, Polskę, Francję, Hiszpanię, Portugalię, Rosję, Argentynę i Włochy. 

Ja podałam wam tylko 13 przykładów, ale nie chciałam wam więcej pisać, ponieważ to już były w większości tweety, nic istotnego. 

Oprócz tego Lodo mówiła o swoich kontach, między innymi jej stronie klik oraz poinformowała nas, że WYSTĄPI w violetta3! Gdy wypowiedziała te słowa (oczywiście zrozumiałam tylko Violetta3 i jej uśmiech :P) miałam ochotę skakać z radości :P Pokazywała również walentynki od fanów, co wydawało mi się po prostu,... piękne! Nie tylko walentynki, ale też to, że przeczytała każdą, nawet jak był bardzo długi tekst, oraz to, ze aż było widać, że strasznie się cieszyła z tych walentynek. Pytanie co na to jej  chłopak... :P Aktorka wspomniała, że tęskni za Argentyną. Zdziwiło mnie, że Universo ma pojawić się w Meksyku a ja dowiaduję się o tym dopiero podczas Twitcamu :P Gdy coś ją bardzo rozbawiło postanowiłam przetłumaczyć tekst, który wypowiedziała. Okazało się, że na Twitcamie pojawił się ktoś z Rumunii i prosił o koncert właśnie tam. Lodo mówiła, że chciałaby się tam wybrać, ale nie ukrywała lekkiego rozbawienia. Na samym końcu puściła Universo i śpiewała razem z nagraniem. 


Możecie wszystko obejrzeć TUTAJ

   

  

  



BYLIŚCIE NA TWITCAMIE? PODOBAŁO SIĘ??????

ciasteczkowa:) 

PS. To był mój ostatni post przed feriami ;( ;( :( :( 






2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**