piątek, 7 lutego 2014

sprawa organizacyjna- powinniście wiedzieć...




Jest to tylko jedna sprawa organizacyjna. Powinniście ją znać.

POSTY BĘDĄ SIĘ POJAWIAŁY CO KILKA DNI!!!!!!!! 

I to wcale nie dlatego, że mnie nie będzie- będę, spokojnie :D Ale niedawno zapowiedziałam niespodziankę. Chciałabym ją jak najszybciej skończyć. A nie mogę i dodawać posta i na bieżąco pisać niespodziankę. Z tego powodu, gdy już będę wchodziła na bloggera to zabiorę się za niespodziankę. Naprawdę, gdy już ją dodam będziecie mieli co robić... Ale nic więcej nie zdradzę w tej sprawie! :) No wiec jeśli chcecie niespodziankę już niedługo- dajcie mi czas na jej zrobienie. Jeśli  nie- ja mogę pisać posta. Ale wtedy niespodzianka pojawi się... myślę, że później niż w następnym miesiącu :( Jak wolicie?

ciasteczkowa:)


PS. Jeśli chcecie, abym dodała do niespodzianki wasze propozycje macie ostatnią szansę na zgłaszanie swoich próśb! Codziennie sprawdzam komentarze pod postem z niespodzianką- a wiec dopóki nie skończę pisać posta- a to wydarzy się nie prędko- możecie pisać pod postem, do którego linka zaraz podam. Gwarantuję, iż każda prośba pojawi się w poście, który szykuję. Myślę, że warto- ponieważ taka niespodzianka się już raczej nie powtórzy - przynajmniej z mojej strony- to bardzo pracochłonne. No ale skoro teraz się podjęłam, to muszę to zrealizować. Klikajcie na link i napiszcie byle co- przypomina: taka okazja może się już nie powtórzyć ;) Kliknij i przejdź do postu z niespodzianką ode mnie ;) Zapraszam do komentowania, ponieważ to wiele dla mnie znaczy ;) Ale już bez zbędnego rozpisywania się..... Na dziś się z wami żegnam- nie wiem jak będzie jutro :) Raczej coś dodam- ale dziś nie poszłam do szkoły (bardzo źle się czułam :c) wiec raczej będę musiała siedzieć i robić lekcje ;// Wykończy mnie ta szkoła ;// :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**