środa, 19 lutego 2014

Dyplomy dla was :D

tak jak jest w tytule będą dyplomy dla was. Ale nie za nic ;) Czy widzicie listę 'top komentarzy"? Każdy kto będzie na bieżąco komentował i zostanie wyróżniony w liście top komentarzy dostanie dyplom!!! (ponieważ razem z Olą myślimy nad czymś co może być ważne dla tego bloga, ale musimy go rozpowszechnić). Tak więc na razie mam dyplomy dla : oczywiście niezastąpionej Juli (:P) oraz: Zuziankowki, Oli, Kami oraz Sophi. Napiszcie z kim chcecie dyplom :D (Jeśli któraś z was nie napisze to będzie z losową osobą)



ciasteczkowa:)

12 komentarzy:

  1. Jak wstawiłaś ten widget aska na bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz normalnie na aska -> ustawienia -> wigdet (u góry po prawej stronie) -> wybierasz rozmiar i kolor -> kopiujesz kod -> wklejasz kod na bloga (na bloggerze wejdź w układ, potem dodaj gadżet, wybierasz HTML/Java Script i w treść wklejasz kod) :D Mam nadzieję, że pomogłam ;)

      Usuń
  2. Super! Ja bym chciała z Lodo :D

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel, trwa konkurs z płytą "Violetta en vivo" do wygrania!: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nie musisz robić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała dyplom z violettą

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**