czwartek, 20 lutego 2014

Skończone dyplomy + nowe kolaże (dla każdego)

Na początku powiem, że kolejność przypadkowa.

Pisałam Wam już wszystko  tym a w tym poście zostaną zawarte tylko dyplomy. Całą resztę możecie przeczytać tu: KLIK

Dwie osoby nie napisały mi z kim chcą dyplom. Wiem, że miało być z losową osobą, ale jednak nie będzie wcale. Jeśli jednak się odezwą zaktualizuję post.




   Jula, wiem, że wygląda trochę jak "Ola Juli" ale to jest "dla Juli" tylko takie dziwne D :P 



Ola, to samo masz z tym D co Jula :P





Mam dla Was jeszcze informacje - przeglądałam zdjęcia i okazało się, że na komputerze mam masę zapisanych kolaży! Nie mam z nimi co zrobić, więc mogę rozdać :) Kolaże są z prawie każdym 1-o i 2-o planowym aktorem. Piszcie w komentarzach z kim chcecie kolaż a jeśli nie będę miała z akurat tą osobą to po prostu zrobię :D

ciasteczkowa:)  

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne :** Dziękuję!!! Trochę śmiesznie wygląda to "ola oli" i "ola juli" ;) To poproszę kolaż z Martiną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe innych liter nie było :P
      Spoczko :D

      Usuń
    2. Dziękuję!!Bardzo ładne dyplomy;)Moja kochana Lodo<3jeszcze raz dzięki!!

      Usuń
  2. Poproszę kolaż:)Oczywiście z........Lodovicą!!!!Kto by się spodziewał:)Ja ją poprostu uwielbiam,jest fantastyczną osobą i równie utalentowaną jak Tini<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**