czwartek, 20 lutego 2014

Violetta3 - kto wystąpi a kto nie?

Na pewno wiele osób ciekawi temat trzeciego sezonu Violetty. Wiele osób potwierdziło swój udział jednak nie ma wśród nich postaci, które doszły w 2 sezonie (m.in. Diego, Marco). Jak na razie Valeria Baroni - nasza Lara zaprzeczyła swojego udziału w V3. Miło mi poinformować, że coraz to nowe osoby zaczęły pisać na Twitterze Tweety informujące o ich udziale w nadchodzącym sezonie.

Nie przedłużając: swój udział potwierdzili:

Martina Stoessel jako Violetta
Mirta Wons jako Olga
Diego Ramos jako German
Ruggero Pasquarelli jako Federico
Florencja Benitez jako Jade
Joaquim Berthold jako Matias
Clara Alonso jako Angie
Lodovica Comello jako Francesca

Oraz.... 3 NOWE OSOBY!

Alba Rico Navarro jako Naty
Candelaria Molfese jako Camila (?) 
Facundo Garbande jako Maxi (?) 

Jak pewnie zauważyliście postawiłam znak zapytania czy Maxim i Cami. To dlatego, iż nie napisali oni Tweeta związanego z Violettą3. Skąd więc podejrzenie jego udziału? Tweet napisała Cande... 



Zobacz obraz na Twitterze
Que opinan que @facugambande se deje el pelo así para violetta 3 el pelo así? Yo opino q si!
Czy sądzicie, że @Facugambande powinien wystąpić w tej fryzurze w Violetta3? Moja opinia to tak!

Tutaj dużo bardziej prawdopodobny jest udział Facu- nie Cande. Tam jest "Facundo Gampande (...) w Violetta3 - więc to prawie pewne, że się pojawi. Ale... Co z Cande? Moim zdaniem powinna napisać "mnie tam niestety nie będzie" gdyby miała nie wystąpić. Ale gdyby miała wystąpić napisałaby coś w rodzaju "już niedługo na plan" itp. informując przy tym, iż ona pojawi się w V3. Jednak... czy wyobrażacie sobie Violettę bez Cami? To by już nie było to samo.... Tak więc myślę, że ona równie będzie występowała. Tym bardziej, że... Dowiecie się czytając niżej :)

Przejdźmy do Alby. Jej występ jest już potwierdzony. I tu wyjaśniamy sobie zagadkę Cande. Rico wspomniała również o niej. Być może dlatego Cande stwierdziła, że nie ma po co już pisać tego w jej Tweecie?


y ahora.... empezamos a ensaya para Violetta 3. No podría imaginar una compañía mejor @kndmolfese
i teraz... zaczynamy próbę do Violetta3! Nie mogę sobie wyobrazić lepszej ekipy @kndmolfese

I to właściwie mówi jasno- CAŁA TRÓJKA - CANDE, FACU I ALBA POJAWIĄ SIĘ W VIOLETTA3 :D

CIESZYCIE SIĘ?

CIASTECZKOWA:)

PS. Kilka osób mi nie powiedziało z kim chce dyplom- klik
PS2 - NIESPODZIANKA! klik

7 komentarzy:

  1. Chciałam o tym napisać, ale jak zwykle wyprzedziłaś mnie z powodu mojego braku czasu.. ;/ xd
    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaale fajnie!!!!Martwi mnie,że swojego udziału nie potwierdził Jorge:(

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu nie ma leona? :( :(

    OdpowiedzUsuń
  4. leon napewno bedzie bo oglądałam po hiszpańsku pare odcinków żeby zobaczyć kto będzie... martwie sie ze marco nie bedzie...;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te creo. martina:) Tini

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**