sobota, 1 lutego 2014

Akcja dla Mirty- KONIEC!

I oto zakończyła się ostateczna data wysyłania karteczek. Mam ich bardzo mało i zastanawiam się, czy nie przedłużyć akcji. Ale zanim przejdę do posta, oto nadesłane kartki:

Wyświetlanie CAM02218.jpg

Wyświetlanie 2014-01-24 17.07.47.jpg

Wyświetlanie 2014-01-03 20.46.51.jpg



Jeśli pominęłam zdjęcie którejś z dziewczyn, to bardzo przepraszam, ciągle dochodzą mi nieistotne wiadomości, przez co nic nie mogę znaleźć.  Jedną z karteczek już spamowałam Mircie, jednakże doszły nowe, a Mirta nic nie zobaczyła, a więc prawdziwe spamowanie dopiero się zaczyna ;)  Mirta po prostu musi to zobaczyć!!

Wszystkie karteczki, które otrzymałam spełniały moje wymagania. Dziewczyny bardzo się postarały i widać, że dokładnie przeczytały post. W każdym są przynajmniej 2 karteczki. Jednakże kartek jest bardzo mało. Wobec tego myślę nad przedłużeniem akcji. Napiszcie w komentarzu, czy warto, ponieważ sama nie wiem co robić.....

I ostatnia sprawa: przepraszam, że w tym tygodniu dodałam tak mało postów. Postaram się to nadrobić...

ciasteczkowa:)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie? Moja koleżanka tu wchodzi i mówiła, że ładne karteczki, więc jej się wyświetlają..... Spróbuję przeedytować post :) Przepraszam, jeśli nic to nie da :( :(

      Usuń
    2. Mi też się nie wyświetlają :(

      Usuń
    3. U mnie też nie widać zdjęć.. ;//

      Usuń
    4. Już spróbowałam 2 razy, jeśli to nic nie dało, to już nie wiem, co robić ;////

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**