poniedziałek, 3 lutego 2014

sprawy organizacyjne [ważne informacje!!!!! W tym- mała niespodzianka!]


I od razu mówię: nie są to najmilsze wiadomości do was :( Ale nie wszystkie :D

@ Dopiero teraz dowiedziałam się, że anonimowy użytkownik na asku bloga o Violetcie napisał:
"blog wszystkoovioletta.blogspot.com kopiuje. Co nieeeeeeeeeeeeeeeee?

Całe szczęście, że założycielka aska to moja koleżanka, ponieważ chwilę o tym jak to przeczytała od razu do mnie zadzwoniła i poinformowała. Chciałam wam powiedzieć, iż jestem adminką na tym blogu już długi czas. Nigdy jeszcze nie skopiowałam posta bez podania źródła. Nie mam czasu czytać blogów o Violetcie, więc i tak nie dowiaduje się niczego z innych źródeł jak z głowy, Twittera i innych kont obsady. A Kornelia i Ola na sto procent nic nie kopiują. Gdy następnym razem dowiem się o posądzeniu mnie oraz Oli i Kornelii o kopiowanie, bardziej zajmę się tą sprawą, i skontaktuję się z osobą o to mnie posądzająca. A jeśli naprawdę myślicie, że ten blog skopiował jakiś post - proszę bardzo- podajcie link pod tym postem. 

@Skoro już są sprawy organizacyjne poinformuje was o każdych- nawet tych odległych, aby już nie musieć robić spaw organizacyjnych, ponieważ dobrze wiem, ze to nie jest blog od tego. 

17 lutego w moim województwie zaczynają się ferie zimowe, trwające 2 tygodnie. Będę chodziła na kolonię, więc nie będę mogła pisać tutaj na blogu.

Bardzo was przepraszam, ponieważ wiem, ze to całe 2 tygodnie i będzie to częściowo świadczyło o zaniedbywaniu przeze mnie bloga. Jednak ferie są po to, aby wyjechać i odpocząć, myślę więc, że jeśli te dwa tygodnie nie będę pisać to nic się nie stanie. Możliwe, że dodam coś pierwszego i ostatniego dnia ferii. Na szczęście moja kolonia nie jest jeszcze potwierdzona, z racji tego- jeśli się nie odbędzie będę chodziła na pół-kolonię. Wtedy posty będą się pojawiać co macie gwarantowane. A jeśli kolonia się odbędzie zapewniam, że wymyślę jakąś niespodziankę i wszystko wam wynagrodzę. 

@Mam coraz mniej czasu na pisanie bloga..... 

Sprawdziany, sprawdziany i jeszcze raz sprawdzony

Nie wiem co się nauczycielom stało w tym tygodniu- ale w rezultacie w najbliższym czasie mamy sprawdziany chyba z każdego przedmiotu. Przez to będzie NAJCZĘŚCIEJ tylko jeden post dziennie. Bardzo was przepraszam, to tylko w najbliższym czasie, ponieważ sami rozumiecie- mam ogrom nauki....... 


I w końcu ta miła sprawa!!!!

@Przygotowuję niespodziankę dla was wszystkich!!!!!!! Sporo czasu minie zanim ją przygotuję, ale myślę, że wam się spodoba. Nie jest jakaś wspaniała, ale myślę, że wam się spodoba.... Tylko kiedyś tam musicie mi o niej przypomnieć, bo z moją sklerozą to.... :P 

Niespodzianką będzie coś w mirę oryginalnego- sądzę, że wam się to spodoba

Już niedługo niespodzianka :D

ciasteczkowa:) 

3 komentarze:

  1. Dobrze, że napisałaś o tym, że posądzają nas o kopiowanie, nic nie wiedziałam :O
    Ja również mogę Wam powiedzieć, że nigdy nie kopiowałam z innych blogów.
    Nie wiem dlaczego ktoś nas o to osądza... może jest zazdrosny, albo sam nie umie prowadzić bloga.. dlatego wyżywa się na innych..? A jeśli nie, no to może jakiś inny blog kopiuje od nas, a my o niczym nie wiemy..?? :O
    I jeśli ktoś jest tak odważny, żeby nas o to osądzać to niech się ujawni, a nie pisze z anonima. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również mam bardzo dużo nauki, dlatego tak rzadko dodaję posty.. ;/ Mam nadzieję, że nie jesteście z tego powody na mnie źli albo coś.. :P

      Usuń
  2. Spoczko ja tez mam dużo nauki ;) A ten ,,anonimek''kłamie! Przecież Ola, ani Ty Kasiu, ani Kornelia nie kopiujecie z innych blogów!!!!!!!!! P.S. Co do niespodzianki to już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**