poniedziałek, 3 lutego 2014

Twitcam z Clarą Alonso

Niestety nic nie wiedziałam o wczorajszym twitcamie. Dopiero po przeczytaniu tweeta serialowej Angie, w którym napisała "jesteście gotowi? Za 10 minut twitcam" zrozumiałam, że przegapiłam bardzo ważną sprawę. Ale w 10 minut i tak nie zdarzyłabym napisać porządnego posta :( Bardzo nie lubię, gdy aktorzy piszą np. "za chwilę Twitcam" lub "już za kilka minut zaczyna się twitcam" nie zapowiadając się wcześniej, ponieważ wtedy jest mało osób, z racji tego, że nie każdy siedzi godzinami przed monitorem patrząc" będzie jakiś twitcam, a blogi nie mogą napisać postu, ponieważ jeszcze nie słyszałam o takim napisanym w kilka minut. Ale chwilę przed napisaniem tego posta obejrzałam filmik. Nie wszystko zrozumiałam, ale na pewno wiedziałam, że powiedziała Polonia gdy twitcam trwał dopiero kilka minut.
        PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE!



Ogólnie wszystko rozgrywało się bardzo szybko. Na samym początku twitcamu- nic istotnego. Natomiast już za chwilę padło słowo Polonia. Ale nie byliśmy jedynym krajem wspomnianym przez aktorkę. Mówiła sporo o Buenos Aires, ja usłyszałam też Włochy, Urugwaj, Paragwaj, Brazylia i Rosja. Być może było jeszcze kilka, ale ja nic już nie słyszałam. Nie ukrywam, że wiele słów nie zrozumiałam, przez co nie mogę wam powiedzieć nic szczegółowego. Clara wspominała, że ma różne portale społecznościowe, wśród których znalazły się Youtube, Facebook i Instagram. Jednakże to, wiele osób wiedziało już wcześniej- w tym ja.  Chwilę mówiła po angielsku a na koniec podziękowała, ze jesteśmy z nią na twitcamie. Cały czas towarzyszyła nam muzyka w tle. Była raczej na zewnątrz i miała na sobie fioletową bluzkę. 

Ja bardzo się cieszyłam z twitcamu, mimo tego, że mnie na nim nie było. W przeciwieństwie do niektórych twitcamów na tym było wiele ciekawych informacji, mimo, że był bardzo krótki. I oto tweet Clary, razem z linkiem do Twitcamu: 


ciasteczkowa:)

PS. Mały screen z twitcamu ;)


1 komentarz:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**