czwartek, 13 lutego 2014

Wywiad z SHARON

Siemka.
Przepraszam, że tak rzadko piszę, ale uwierzcie mi, że nie mam teraz czasu ;//

A przechodząc do tematu.. Postanowiłam przeprowadzić wywiad z Sharon :D

Jeśli ktoś jej nie kojarzy - to jest dziewczyna, która śpiewa piosenki z Violetty po polsku :)
Dodawałam już te wszystkie piosenki na bloga, ale być może niektórzy z Was jeszcze ich nie widzieli.. Więc dodam je jeszcze raz :P
Na razie jest ich 5, ale Sharon nie skończy na tych 5 :P
Teraz w kolejce jest Nuestro Camino, które już niedługo ma się pojawić na YouTube na kanale Sharon (oto jej kanał :D)
Możecie również zajrzeć na jej bloga klik ;) 






No, a teraz WYWIAD!

1. Na początek powiedz nam coś o sobie :)
A cóż ja mogę powiedzieć? Jestem Sharon, czyli 17nasto letnia dziewczyna z wielkimi marzeniami. Prowadzę bloga o moim codziennym życiu, dodaję covery na youtube i robię to co kocham, czyli śpiewam :)

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda ze śpiewaniem?
W przedszkolu Pani wysłała mnie na konkurs piosenki dziecięcej, miałam wtedy 6 lat. Zajęłam tam 2 miejsce i postanowiłam że nie zostawię tego tak luzem. W wieku 13 lat zaczęłam nagrywać covery i pisać bloga.

3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pragę pisać własne piosenki, nagrywać płyty, które będą płynęły prosto z mojego serducha. Marzę aby zawsze mieć przy sobie wiernych fanów. Standardowo jest to również trasa, kontrakt, i tak dalej :D Ale to już raczej odległe marzenia :)

4. Jak wpadłaś na pomysł tłumaczenia i śpiewania piosenek z Violetty po polsku?
Oglądałam filmik na którym Fran śpiewała "Te Creo" po włosku, no i stweirdziłam, że polska wersja też będzie super pomysłem, Nagrałam "Te creo", widzowie prosili o kolejne i kolejne. Teraz tak to funkcjonuje.

5. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Violetty i dlaczego? A jaka jest do Ciebie najbardziej podobna?
Moją ulubioną postacią jest Viola (to takie oczywiste) :D Najbardziej się chyba z nią utożsamiam, no i może dlatego, ze zawsze miałam manie wczuwania się w rolę głównej bohaterki. Po za tym lubię jej przygody i często sobie wyobrażam jakbym to ja miała takie problemy. :)

6. Kto jest Twoim idolem/idolką? Dlaczego?
Justin Bieber - kiedyś wzorowe zachowanie i niezwykle wrażliwe teksty piosenek. Teraz bardziej teksty piosenek. :)
One Direction - chłopaki mają w sobie bardzo dużo pozytywnej energii, którą nie wiedzą do końca jak mają ją spożytkować. Ogólnie poprawiają mi humor, a ich piosenki opisują to co czuję i myślę :)
Demi Lovato - podziwiam ją za wewnętrzną siłę i charakter. Dziewczyna jest wpaniała! 

7. Kto jest Twoim największym wsparciem w trudnych chwilach?
Moje przyjaciółki - Kinga, Kinga i Patrycja. Jeżeli nie mam możliwości kontaktu z nimi, to muzyka Demi Lovato.

8. Jakie masz plany na przyszłość? Kim chcesz zostać?
Nie mam jeszcze planów na przyszłość i nie wiem tak na prawdę kim chcę zostać. Na chwilę obecną jestem w Technikum Cyfrowych Procesów Graficznych i moim zawodem będzie Grafik Komputerowy, ale czy będę pracowała w zawodzie? Tego nie wiem :P

9. Masz swoje motto? Jak ono brzmi?
Na co dzień kieruję się słowami "Stay Strong", "Never Say Never" i "Believe". Mam też swoje stwierdzenie, które brzmi "Marzenia nie są głupie, głupi są Ci, którzy ich nie mają". 

10. Masz jakieś hobby poza śpiewaniem?
Nie mam jakiegoś takiego wyrazistego hobby, czasem lubię pobawić się w fotografa, czasem poprzerabiać jakieś filmy czy coś. To zależy od mojego humoru i okresu w życiu :)

11. Ulubiona piosenka z Violetty? I poza Violettą?
Piosenka z Violetty: "Codigo Amistad" i "Te Creo"
Poza serialem: moje upodobania zmieniają się z dnia na dzień i nie potrafię teraz określić, która piosenka jest moją ulubioną.

12. Jaką radą chciałabyś się z nami podzielić?
Nie jestem nikim, kto może udzielać rad, bo tak naprawdę sama jeszcze bardzo mało wiem. Mogę tylko powiedzieć, żebyście się nigdy nie poddawali, bo jak już się poddacie, to koniec z Waszymi marzeniami. Po prostu nie wolno i koniec! :)

Dziękuję bardzo za wywiad. :*


I jak Wam się podoba?
Lubicie Sharon? 
Cieszycie się, że nagrywa piosenki z Violetty po polsku? :D

Olaa ♥

2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**