sobota, 1 lutego 2014

Tajemnice blogów: violetta/martina stoessel

Zanim już całkiem zapomnę wam to napisać: ostatnio wymyśliłam, że zrobię post pt.: "Tajemnice blogów:" Będą to wywiady,  dzięki którym dowiecie się trochę o innych założycielkach bloga, oraz adminkach. Jako pierwszy będzie wywiad z założycielką bloga Violetta/Martina Stoessel - Dżesiką. Zapraszam do czytania!

'

1. Czy oglądałaś Violettę od początku? 
Nie, gdyż pominęłam 3 pierwsze odcinki.

2. Którą piosenkę z Violetty najbardziej lubisz i dlaczego? 
Najbardziej lubię piosenkę On Beat. Po prostu wpadła mi w ucho i nigdy mi się nie nudzi. Ma to coś.

3.  Leonetta czy Dieletta? Uzasadnij wybór. 
Leonetta, gdyż nie lubię Diego. Leon jest opiekuńczy i wie co dobre dla Violi.


4. Piszesz świetnego bloga, czy zdradzisz, około ilu wyświetleń mają twoje posty? 
Dziękuje, dziennie mam ok. 10 000 wyświetleń.

5. Jesteś zadowolona z administratorek Niny i Darii? (mały edit ode mnie: teraz Daria odeszła, ale pytania do wywiadu pisałam Dżesice wcześniej) 
Tak.

6. Gdybyś niespodziewanie miała skończyć z blogiem, jak byś zareagowała? 
Nie potrafiłabym się z tym pogodzić. Byłby to dla mnie wielki cios.

7. O czym był twój pierwszy post? 
Chyba jak u większości zaczynających blogów o Violetcie - opis serialu oraz kto to Viola.

8. Skąd głównie czerpiesz informacje na posty? 
 Jeśli chodzi o posty z serii np. ... w stylu Violetty - z głowy. Natomiast te z informacjami z włoskich i argentyńskich stron.

9. Ile czasu poświęcasz blogowi? (dziennie) 
Cały wolny czas.

10. Twoje motto? 
Dopóki walczysz, nie przegrywasz.
Dopóki wierzysz w siebie, nie jesteś najgorszy.
Dopóki chcesz, możesz osiągnąć.


11. Od ciebie dla wszystkich blogerek: 
Nie poddawajcie się po pierwszym tygodniu, czy miesiącu. Przeanalizujcie moje motto, a zrozumiecie.


Dziękuje za wywiad.


Wywiad podoba mi się, ponieważ można wiele się dowiedzieć. Nie jest to wywiad o Tini czy Violetcie, ale myślę, że powinniście dowiedzieć się, jak funkcjonują takie blogi. Mimo to nie wiem, czy wam się podoba, że nie tłumacz wywiadów z Tini, tylko z założycielkami blogów o niej. Chcecie więcej postów tego typu??

ciasteczkowa:)




6 komentarzy:

  1. Wpadłaś na świetny pomysł! Ogólnie jesteś bardzo pomysłowa! :D
    A wywiad jest super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na mojego bloga :)) Codziennie NOWOŚCI :) Jak ci się podoba zostaw komentarz :) http://tinistoesselforev.blogspot.com/

    Mozesz ze mna tez wywiad zrobić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**