niedziela, 9 lutego 2014

Kolejny- mini- sukces polskich V-lovers

Kolejny podany dalej Tweet z polski! Ale przez kogo!.... TINI! Strasznie się cieszę, ponieważ nie było tam napisane np. po prostu "Polonia te ama" (polska cię kocha) ale prośba o #simplemente Tini w Polsce.  Zobaczcie:

@TiniStoessel pic.twitter.com/Pp9gJeLDPk x197


A więc musimy pisać dalej! Ciągle, ciągle, ciągle! Obiło mi się  uszy, ze blog Violetta Polska organizuje pewna akcję i rzeczywiście! Wszyscy mamy pisać do Tini z prośbą o jej biografię w Polsce. Jak już kiedyś pisałam [klik] Simplemente Tini ma być w Europie!! Ale to wcale nie znaczy, ze w Polsce też :( Dlatego musimy pisać do Tini! Chcielibyśmy przecież poczytać o niej książkę! ;) Szczególnie ja- ponieważ kocham czytać, a szczególnie o Martinie ;) Spamujcie Tini na Twitterze! 

Będziecie spamować? Chcielibyście książkę Tini w Polsce? 
ciasteczkowa:)

PS. Przepraszam za moją nieobecność ale nocowałam u siostry. Poza tym ciągle robię niespodziankę ;)

 




2 komentarze:

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**