poniedziałek, 3 lutego 2014

"NAJLEPSZY MOMENT" czyli "SOY MI MEJOR MOMENTO" w wykonaniu Sharon!

Hej!
Nasza kochana Sharon dodała nową piosenkę z Violetty po polsku!
Tym razem jest to "Soy mi mejor momento" czyli po polsku "Najlepszy moment"
Niestety Sharon nie mogła dodać tej piosenki na YouTube, ale jest ona TUTAJ, a jakby ktoś chciał ją pobrać to tutaj ----> KLIK :D
Bardzo serdecznie zapraszam do posłuchania tej piosenki, bo wyszła prześlicznie *-*


EDIT: Piosenka jest już do posłuchania na YouTube :)


A gdyby ktoś nie czytał postów z innymi piosenkami Violetty po polsku to macie tu jeszcze filmiki :)

Te Creo - Wierzę Ci

Hoy somos mas - Dziś możemy więcej 

Habla si puedes - Mów jeśli możesz

Podemos - Możemy

Miłego słuchania ;*
Olaa ♥

1 komentarz:

  1. Sharon zaśpiewała pięknie :** Na początku filmik nie chciał mi się otworzyć, ale teraz jak posłuchałam to mi się bardzo spodobało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**