niedziela, 23 lutego 2014

Lodo- wszystko o niej

Na Waszą prośbę- post pt. wszystko o Lodo :)

Zacznę od spraw podstawowych zawartych w Wikipedii:

Lodovica Comello urodziła się 13 kwietnia 1990 roku we Włoszech dokładniej w San Daniele del Friuli. Została aktorką, piosenkarką i tancerka.
Lodovica Comello
Imię i nazwiskoLodovica_Comello
PseudonimLodo
Data i miejsce urodzenia13 kwietnia 1990
San Daniele del Friuli
PochodzenieWłochy
Instrumentgitara
Zawódaktorkapiosenkarkatancerka
Aktywnośćod 2009
Wytwórnia płytowaWalt Disney
Liczba albumówUniverso
Liczba singliUniverso


Teraz bardziej ogólne sprawy. 

Universo
Całkiem niedawno wydała swój solowy krążek Universo [Wrzechświat]. Zawiera on m.in. piosenkę "Ostro Dia Mas" do której nagrywała teledysk, w Hiszpanii a dokładniej w Barcelonie. Najpierw bawiła się z nami w "Zgadywanki" - dodawała podpowiedzi do jakiej piosenki kręcony będzie teledysk oraz gdzie. Zaangażowało się w to sporo osób. Miałam zamiar Wam o tym napisać, ale stwierdziłam, że pewnie jest na wszystkich blogach więc odpuściłam. 


I zdjęcia a kręcenia klipu Ostro Dia Mas: 



 


Polonia
Lodo wielokrotnie wspomina o Polsce. Wydaje się być z nią jakoś związana, ale nie jest. Nigdy tu nie przebywała, nie ma tu znajomych, rodziny itp. Mimo to daje nam jasno do zrozumienia 'wiem, że istniejesz Polsko i wiem, że mam tam fanów". Wydaje się, że najbardziej o Polsce pamięta właśnie ona i oczywiście Mirta Wons, ale to logiczne, ponieważ jej tata się tu urodził. 
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Chłopak
Wydaje się, że Lodovica jest w związku z Tomasem Goldschmidtem - kierownikiem produkcji telewizyjnych w tym właśnie Violetty. Mimo tych podejrzeń nigdy nie potwierdziła tego. Sam Tomas również milczy. Ale mimo tego dodają coraz więcej wspólnych zdjęć, co potwierdza bycie razem tej dwójki.







Wywiad
Znalazłam ostatnio wywiad z Lodo. Przedstawię Wam kilka ciekawych fragmentów. Głównie opowiada o Universo:

Jaka jest twoja ulubiona piosenka z "Universo" ? 
"Otro Dia Mas" więc wybrałam ją jako nowy singiel. Brzmi też dobrze, brzmi bardzo ładnie, nie było ciężko wybrać.

"Universo" nie dotarło jeszcze do wszystkich krajów. Gdzie ukaże się wkrótce? 
Na razie jest we Włoszech, Hiszpanii, Argentynie i Urugwaju. Niedługo wyjdzie w Polsce, Meksyku, Brazylii i prawdopodobnie w Rosji. Mam nadzieję, ze dotrze wszędzie, gdzie to możliwe!

Czy są potwierdzone terminy trasy "Universo"? 
Nie ma dat i miejsc, ale trasa będzie. Z pewnością będzie to gdy skończymy trzeci sezon Violetty, w listopadzie, będę mogła poświęcić się koncertom. (przyp.red. Jak myślicie, będzie w Polsce? Super by było :D)



Opinie
Na Filmwebie zadano pytanie 'co powiecie o Lodo Comello?". A więc przekonajcie się, co wiedzą i jak myślą o niej inni:

Lubię ją, ładna, naturalna i fajny głos :) 
Lubię ją, jest ładna, ma ciekawą barwę głosu i w przeciwieństwie do reszty obsady jest pracowita i wyczuła moment, że jest teraz sławna to pora robić karierę, a nie siedzieć na tyłkach i liczyć fanów na twitterze/facebook'u. Wydaje płytę w przeciwieństwie do reszty, która chce być chyba znana tylko z jednego serialu :)
Nie lubię.
Uwielbiam ją ;D jest śliczna , ma cudowny głos , jest taka ... naturalna, nie nakłada sobie kg tapety na twarz jak np. Tinka.

Blog
Tak, dobrze przeczytaliście, blog. A raczej wideo-blog. Ale co ja was będę zanudzać... Oglądajcie!




Przeszłość
W przeszłości Lodovica była modelką i muszę przyznać- świetnie sobie radziła w tym zawodzie. Kiedyś czytałam artykuł z gazety (oj dawno to było :P). Lodo mówiła, że lubi bycie modelką, ale chce się całkowicie oddać muzyce. 
Kilka zdjęć, gdy pozowała: 









Dyplom
A teraz dyplom dla bez wątpienia największej fanki Lodo (dzięki niej jest ten post- namówiła mnie ;P) SOPHI!  



Mam nadzieje, że post się podobał, a już za chwilę PRZYGOTOWANIE DO TWITCAMU!

ciasteczkowa:) 
















2 komentarze:

  1. Dziękuję ci bardzo,fajnie jest dowiedzieć się więcej o mojej idolce!Ja jestem największą fanką Lodo na 100000000000000000%!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**