poniedziałek, 10 lutego 2014

Niespodzianka- część pierwsza!!!


 Kolaż wykonała Olaa ♥



                                    
Ujawniam wam pierwszą część niespodzianki- będzie to bardzo długi post, w którym zawarte zostaną wszystkie informacje, o których chcielibyście wiedzieć. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) Z racji tego, że jest bardzo długi dodaję "czytaj dalej" :) A więc.. czytajcie dalej :P




Na prośbę Juli:)

Napisz coś o sobie

-Jak się ubierasz
Preferuję "luźny" styl :) Najczęściej mam na sobie getry - ja lubię.... że tak powiem.. "kolorowe". Mam ich wiele, najbardziej lubię niebieskie- to też mój ulubiony kolor :) Moje ulubione buty to zdecydowanie trampki i nie chodzę w nich tylko w zimę :P Mam ich chyba 5 par :D Nie przywiązuję większej wagi do bluzek- preferuję zwykłe- najlepiej jednokolorowe- przyozdobione jedynie biżuterią- której także nie noszę dożo, często tylko łańcuszki i kolczyki- oraz bluzą. Za głowę - UWIELBIAM wprost bandamki. Wiążę je podobnie jak czasami Tini - dam zdjęcie na dole odpowiedzi - oprócz tego czapki- ale tylko z daszkiem :) 


Tak właśnie wiążę bandamki- zresztą- mam taką samą!!!

- co jest twoim hobby
Śpiew. Nie jakiś profesjonalny- cóż, chyba można to nazwać "hobby'. Z muzyki na półrocze miałam 6. Nie chodzę na żadne zajęcia- chociaż nauczyciel chciał mnie zapisać. Jednak ja wolę podśpiewywać sobie w swoim pokoju i nagrywać króciutkie filmiki, na których śpiewam znane piosenki. Nie ukrywam- dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że nie zaśpiewałam nic z Violetty ;P Oprócz tego kocham jazdę na rowerze- robiłam to odkąd skończyłam 5 lat- teraz robię prawie w każdy wiosenny dzień. Jednak ja nigdy nie lubiłam "przejażdżek"  gdy jedzie się tak wolno, ze prawie stoi w miejscu ;) Ja ścigam się z kolegami. Kocham też jazdę na deskorolce- zaczęłam dopiero w tym roku- oraz jazdę konno- niestety mieszkam w bloku i rzadko zdarza mi się wsiąść na konia :c. 
Tini pilnie się uczy- to może też rodzaj hobby? :3


-kim chciałabyś być w przyszłości
Piosenkarką. Gdy widzę radość Tini na niektórych filmikach- gdy widzi np. salę na której ma wystąpić na En Vivo- myślę sobie "jak ja bym tak chciała". Oprócz tego aktorką- ale tylko wtedy, gdy będzie musical. Moim wielkim marzeniem jest En Vivo, gdy aż czuje się tą miłość- którą darzą cie fani. ja co prawda jeszcze nigdy tego nie czułam. Ale marzę, że poczuję. Już teraz planowałam iść na casting. Ale tutaj, w Polsce, o musical bardzo ciężko. A więc poczekam ze swoimi marzeniami do osiągnięcia pełnej dorosłości (18 lat) a na to trochę jeszcze poczekam.... :) 
Jak ja bym tak chciała.... ;)




-Co lubisz robić w wolnym czasie
Mam go bardzo mało... Ale gdy już mam, to, co jest moim hobby. Oprócz tego wiele czasu poświęcam swojej przyjaciółce- znamy się od pięciu lat- Anecie. Poza tym chodzę na wiele zajęć dodatkowych, nie tylko tych, które działają w mojej szkole.  Czas muszę poświęcać też rodzinie- oprócz nauki, bloga i jeszcze kilku rzeczy jet taka najważniejsza sprawa- moja rodzina, której mam... co najmniej dużo ;) Zdradzę, ze oprócz rodziców jeszcze 2 siostry i trzech braci- każdy z osobna na swój sposób okazuje mi czas- ja też bardzo staram się to robić- ale- jak już napisałam- tego czasu jest bardzo niewiele. 
Słodko razem wyglądają ;) (to brat Tini)


-Jak zainteresowałaś się Violettą
Naprawdę przez przypadek. Z nudów weszłam na komputer i słuchałam muzyki na YouTube. Natrafiłam na zapowiedź pierwszego odcinka. Pomyślałam, ze to po prost kolejna głupota dla dzieci i nie ma po co jej oglądać. i tak było. Nie oglądałam. Dopóki nie przeczytałam w internecie, że wystąpi tam Lucia Gil. Podziwiana przeze mnie- ponieważ występowała w "la Gira" - oglądam to po Hiszpańsku. Natychmiast obejrzałam ten odcinek z "Leną". Jednak nie rozumiałam kto to Violetta, Leon, Fran, Cami, Maxi czy wszyscy inni. Dlatego obejrzałam wszystkie odcinki od początku ;) No i pokochałam Violettę :) 
Lucia w "La gira"


 -Porównanie do ciebie i Martiny Stoessel
Wiele wiem o Martinie. I muszę to stwierdzić... Jesteśmy podobne!!! Ale też wiele nas różni. Ja kocham muzykę- ona też. Chciałabym kiedyś występować na En Vivo- tak jak ona to robi- lub zagrać w musicalu- podobnie jak Tini. Częściowo upodabnia nas styl ubioru- lecz nie zawsze. Czasem martina ubierze się prawie tak jak ja- czasem w ogóle inaczej... raz jest "na luzie" drugi raz "rockowo" lub to ze sobą miesza. gdy wygląda podobnie jak ja- jest "na luzie".  Dzieli nas m. in. to, że Martina kocha buty na bardzo wysokich koturnach. Ja wolę trampki! ;) 

Mam podobną koszulę- tylko inne kolory ;)

-Ciekawostki z życia aktorów z Violetty
Czyli odchodzimy ode mnie ;) Zaczynamy sprawy o Violetcie.  Będzie mi ciężej... ;) Cóż, postaram się pisać ciekawie. Może najpierw trochę o Tini. Ma ona rodziców (Marianna i Alejandro) oraz brata (Francisco). Ma powstać "Simplemente tini" i "Docmental Tini" - filmik i książka [klik] i [klik]. Od jakiegoś czasu jest w związku z Peterem Lanzani (+ ciekawostka o Peterze - fanki Tini, które go nie lubię nazywają go Lazania, co wzięło się od nazwiska Lanzani co- przyznam- jest dość... oryginalne :P). Kolej na ciekawostkę o Ludmile. Mercedes Lambre- która ją gra przybrała właśnie to imię- Ludmiła. Jednak wcześniej miała się nazywać Ludmała :P :P Przyznam- to słuszny wybór, że to jednak Ludmiła :P Co by tu jeszcze.... Florencja (Jade) ma operowy głos (występowała w operze) dziadkowie Mirty Wons (Olgi) i jej tata byli Polakami- żydami a Clara Alonso (Angie) podała na Twitterze filmik z karteczkami od Polskich fanek (zorganizowany przez VP, ale tego nie jestem pewna...)  


Tini i Mechi pomimo sporów w serialu- przyjaźnią się.


-Aktorzy z Violetty jak byli mali
Tutaj nie będę się rozpisywać- dodam tylko ich zdjęcia: 

   -  Violetta


  - Leon

 - Fran (nie jestem pewna) 

  -  Fede

  - Naty (przyznam, że śmiałam się jak zobaczyłam to zdjęcie :P :P)

Oto wszyscy:




-Kto z obsady znalazł już swoją drugą połówkę
Duuuuuuużo osób :P Wśród których jedynie Martina i Jorge nie związali się z kimś w ogóle nie działającym i nie udzielającym się w "Violetcie". Tutaj również dodam zdjęcia i tylko krótkie podpisy.

  Tini i Peter Lanzani

 Diego i Clara

 Lodo i Tomas (jakiś tam producent Violetty a NIE serialowy Tomas)

   Cande i Facu


  Jorge i Stephie

Mogłam kogoś pominąć- przepraszam.


-jaka postać z serialu jest ci najbliższa i do którego bohatera pasuje twój charakter
Zdecydowanie Lucia Gil- Lena czy tam Helena... :P Ona i jest mi najbliższa i ma mój charakter- prawdomówność i bronienie przyjaciół w każdej sytuacji. Podziwiałam ją już z "La Gira". Podziwiam to, co robi i jak pięknie śpiewa. Strasznie się ciesze, że już niedługo pojawi się w Violetcie ;)

Ślicznie wychodzi na zdjęciach :3


 Na prośbę Pana Verdasa

-Strony na których można przeczytać ciekawostki o Violetcie
Och... Ich nie brakuje ;) Jest MASA naprawdę masa blogów, na których każdy może przeczytać coś o Violetcie i nie tylko. Oprócz tego są stronki typu "Gwiazdunie.pl Violetta" "Gwiazdunie.pl Martina Stoessel" czy "Violetta Disney Channel". Każda ta stronka podaje informacje nie tylko o Tini ale też o wszystkich z obsady, związkach oraz pooglądać najnowsze zdjęcia :)

Oprócz stronek są gazety ;3


-Trochę tweetów obsady po Polsku
"Pan Verdas" napisał, abym jednak tego nie dodawała... No dobrze, nie muszę ;) 


-Prawdziwe imiona i nazwiska aktorów z Violetty
Oczywiście tylko ci główni aktorzy ;) Mam nadzieję, że nie pomylę się gdzieś ;)

Violetta- Martina Stoessel                               
Diego- Diego Dominguez
Leon- Jorge Blanco
Ludmiła- Mercedes Lambre
Andres- Nicolas Garnier
Naty- Alba Rico
Francesca- Lodovica Comello
Camila- Candelaria Molfese 
Maxi- Facundo Gambande
Broduey- Samuel Nascimento


Serialowe imiona.. ;) 




-Ich Twittery 

Podam Twittery tych osób, które zostały wymienione wyżej;

Tini- klik
Diego- klik
Jorge- klik
Mechi- klik
Nicolas- klik
Alba- klik
Lodo- klik
Cande- klik
Facu- klik
Samu- klik


Diego nie ma Twittera? ;( ;)


-O Luci Gil
Jest to moja lubiona aktorka! Do Violetty powróci już niedługo :) Zagrała w "La Gira" i jeszcze jako dziecko w 'High Shool Musical", Jest bardzo utalentowana. W serialu gra siostrę Naty- Helenę. Jednak nikt jej tak nie nazywa, ponieważ mówi się na nią Lena. Śpiewa i tańczy odkąd pamięta- podejrzewam, że zajęła się tym "na poważnie" gdy miała 8-10 lat. 

Sweeeeeet ;)
 

-O Jorge Blanco
 Jorge to Meksykański przystojniak, którego pragnie chyba każda V-lovers ;) Niestety on już jest zajęty... ;) Ma dziewczynę- Stephie. Ma NIEZIEMSKIE poczucie humoru, co ukazuje w swoich filmikach wrzucając je potem na Instagrama czyli pewien portal społecznościowy. I jeszcze mała ciekawostka o nim- jest słooooooooodki ;P ;D

Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :P


-No i napisz coś o sobie.
Napisałam wyżej ;) 

 


Na prośbę Jagody Troszczynskiej


-Napisz coś o Albie Rico
Alba Rico (właść. Alba Rico Navarro) zasłynęła z serialu "Violetta" w którym gra "służącą" Ludmiły- Naty. W realu przyjaźni się z Mercedes (Ludmiłą) jednak nie są przyjaciółkami. Urodziła się w Hiszpanii i jest aktorką, piosenkarką i tancerką. Ponoć chodziła do szkoły Bachelor of Dramatic Art (mogłam pomylić nazwę ;)) i tam napisała kilka sztuk teatralnych- oczywiście od razu zauważono jej talent, ponieważ- Alba mimo tego, że jest aktorką i piosenkarką pięknie pisze opowiadania i sztuki. 


Ciekawe czy słucha piosenek z Violetty ;)


-Drugie połówki aktorów
pisałam wyżej ;) (Tak tylko dla przypomnienia...;P) 


-I możemy przypomnieć sobie pierwszy sezon "Violetty", pierwsze odcinki, które oglądaliśmy.
A więc tytułowa bohaterka Violetta wróciła z Madrytu. Ciągle podróżowała przez pracę taty- z tego powodu nie mogła się zaprzyjaźnić. German- jej surowy i bardzo nadopiekuńczy ojciec- prawie całe życie trzymał ją "pod kluczem" nie pozwalając śpiewać- ponieważ nie chciał, żeby poszła w ślady matki, która umarła. Trzymał wszystkie rzeczy mamy Violetty na strychu ukrywając to przed Violettą a Matias udawał ducha Marii- zmarłej mamy Violetty. Studio On Beat nazywało się wtedy Stud!o 21. 


Aktorzy sezon 1 :)


Na prośbę Sophi


-Filmiki How to play.
Może dla jasności- filmiki How to play to filmiki- gdy się je przetłumaczy wychodzi "jak grać". oto kilka przykładów :
































-Możesz też zrobi konkurs na najlepsze przykłady
STRASZNIE przepraszam, ale wolałabym nie robić konkursów- naprawdę wszystkie przykłady są wspaniałe- wszyscy wygrali! Więc gratulacje! Nagrodę potraktujcie jako ten post- pisałam go ponad tydzień ;) Poza tym niespodzianka będzie się składała jeszcze z 1/2 części ;) 



Ale słodziak ;P 


-Jak się ubrać jak np... Francesca
A wiec mogłabym wyliczać wszystkich aktorów, ale powiem tylko o Tini i Violetcie (ponieważ gra główną rolę) i o Fran oraz Lodo (zgodnie z prośbą). Mam nadzieję, że wystarczy ;) 

~~ Tini
Martina ma styl "rockowy" ale można ja też zobaczyć w 'luźnych' ubraniach. Tak wiec miesza te dwa style lub je ze sobą łączy. Strasznie mi się to podoba. najczęściej jednak jest ubrana w luźne, przewiewne 'ciuszki" ;P Stroje "rockowe" zakłada zwykle do sesji i na koncerty- ale to już wymagania, ona nie ma prawie nic do powiedzenia.... częściowo na jej ubiór wpływa marka ubrań "Sofa Caputo", którą "reklamuje" Tini. W związku z tym musi ubierać się w "ich ubrania". Zegarki- reklamowała firmę Baby-G. Buty- też jakaś tam firma, której nazwy nie pamiętam ;P ;P 

      



~~ Violetta
Kokardki, spódniczki i wstążeczki- oto cała Viola w sezonie 1. Bardzo mi się nie podobał jej styl, ponieważ nie pasował kompletnie do 17-o letniej dziewczyny. Ale na szczęście Violetta w sezonie 2 bardzo się zmieniła- nie tylko wydoroślała, ale także zmieniła styl. Teraz jest bardzo podobny do Martiny. Wcześniej nigdy nie widzieliśmy jej w spodniach, a teraz- bardzo często. 

                                                                                                          



~~Lodo
Lodo jest modelką- z racji tego wie, jak się ładnie ubrać. Myślę, że lubi białe bluzki ponieważ często się w nich pokazuje.  Łańcuszki- łańcuszki, łańcuszki i jeszcze raz łańcuszki- kocha je. Mimo mimo to nie pokazuje się w nich często. Skąd więc wiem, że lubi tą część biżuterii? Na pytanie z wywiadu "biżuteria?" odpowiada- "tak, a najbardziej lubię korale i łańcuszki!". Nie wstawię tego wywiadu, ponieważ musiałabym go przetłumaczyć a jest po włosku... tyle udało mi się wyciągnąć ze słownika ;P Myślę, że ubiera się naprawdę ładnie :)




                                                                                 



~~Fran
Sukienki, baleriny i oczywiście korale- tak prezentuje się Fran. Nie bardzo podoba mi się jej styl, ponieważ mój bardzo się różni. Mimo to bardzo podoba mi się , że wiąże bandamki na włosach...  Styl nie jest oryginalny, lecz dopasowany.

                                                   






-O relacjach między aktorami w prawdziwym życiu
 Wszyscy aktorzy bardzo się lubią i cenią. Zadziwiająca jest przyjaźń Mercedes i Tini, które grają Ludmiłe i Violette. Zdradzają, że są najlepszymi przyjaciółkami pomimo tego, że na planie grają wrogów. Poza tym nie ma jakiś większych zdziwień. Wśród obsady nikt nie jest "wykluczony" i wszyscy się szanują. Serialowi Leon i Violetta nie przepadają za sobą, ponieważ, jak twierdzą, mają inne charaktery.... "Wszyscy jesteśmy jak jedna, wielka, szczęśliwa rodzina"- zdradza serialowy Federico w wywiadzie dla kotek.pl.

Autobus pełen "Violetty" ;)




-Kto wymyślił serial, napisał scenariusz wyreżyserował.
Fakt, temat bardzo ważny.  A wiec reżyserem jest... "Pan" :P.... Martin Saban. On zajmował się aktorstwem, jednak potem wziął się za reżysera... Jak się okazało trafnie ;) Więcej nie wiem.... Naprawdę w internecie nie mogłam niczego znaleźć ;) A sama skąd mam wiedzieć...? ;P

  Martina i Martin...;P




-Gdzie według ciebie powinno się odbyć En Vivo, jakie piosenki byś wybrała
 W Polsce, a jak?...:P Piosenki te co są, ponieważ są najbardziej znane, jeśli chodzi o Violettę. Są to: Hoy Somos Mas, Tines en talento, Podemos, Habla Si puedes, Ahi Estare, Are you ready for the ride? Veo Voe, Voy por ty, Yo soy asi, Como qieres, Junto a ti, Te esperare, On beat, Juntos somos mas, Em mi mundo, Ser Mejor, Te creo - czyli w sumie 18 piosenek :)

Fragment "Violetta En Vivo" piosenka On beat




Na prośbę Anci

-Coś ciekawego o trzecim sezonie 
W kwietniu Violetta3 będzie miało swój start. Ale nie będzie jeszcze puszczane w Argentynie, ale... nagrywane! Tak wiec poczekamy sobie trochę ;)  Prawdopodobnie wystąpi tam Demi Lovato, ale to może być wielkie kłamstwo i Photoshop (zdjęcie na dole). Ale nic więcej nie wiem, ponieważ Violetta3 jeszcze się nie zaczęła- na razie jest tylko potwierdzona przez Martina Sabana. 

Photoshop...:(




Tutaj moja rola się kończy trwało to minutami, godzinami, w końcu dniami i tygodniami- a właściwie przez tydzień. Ale się udało, pierwszą część niespodzianki ogłaszam za skończoną! Już niedługo kolejna część, a ja jestem tak zmęczona, że idę spać :P Dobranoc :)

ciasteczkowa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))













5 komentarzy:

  1. ojej super post *.* Dowiedziałam się kilku fajnych rzeczy <3
    I pilne zajrzyjcie tu: http://tiniverdas.pinger.pl/m/21230385#comment36959582

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :★★ Bardzo fajna niespodzianka :★★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też bardzo lubię śpiewać xD

      Usuń
    2. A brałaś udział jakiś konkursach, chodziłaś na zajęcia czy coś w tym stylu? :)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**