piątek, 7 lutego 2014

rynek gadżetów - i nie tylko - z Violetty

Nie ukrywajmy- bo nie ma tu czego ukrywać- rynek gadżetów z Violetty powiększa się w bardzo szybkim tempie. Ale to już nie tylko lalki, książki czy pamiętniki. Powstają samochody, autokary- ba, nawet lodziarnie. I dużo, dużo więcej, Zapraszam do czytania :)




SAMOCHODY
Każdy z osobną postacią z Violetty. W samochodzie dominują biel, róż i fiolet. Przez to zdecydowanie są w stylu Violetty. Oprócz tego na każdym jest napis "Violetta" na masce. Chciałabym się takim przejechać :) A to właśnie pomysłowość Włochów ;)


 



TRAMWAJE
Czy ktoś z was mieszka np. w Krakowie? jeśli tak- na pewno widzieliście chodź jeden tramwaj. Ale na pewno nie z Violettą...  Oczywiście nie ma go w Polsce, ale jednak istnieje. Styl z drugiego sezonu - zostały na nim umieszczone najbardziej popularne zdjęcia promujące "Violettę".





AUTOBUSY 
I to wcale nie jeden! Ale jeden zobaczyła Clara Alanso, chwaląc się tym na Twitterze. Zdjęcia już nie tylko z sezonu 2.  Strasznie mi się podobają, aczkolwiek sądzę, iż to już drobna przesada i lekkie szaleństwo.. ;) A może jednak to dobrze, że powstaje coraz więcej "gadżetów" informujących o wielkiej oglądalności i popularności serialu?












LODZIARNIE
Kończymy ze środkami transportu. Tym razem chcę wam pokazać naprawdę BARDZO nie typową rzecz a mianowicie lodziarnię. Sprzedane są tam lody w stylu Violetty! Sama chemia? Może i tak, ale kto nie chciałby spróbować takiego lodzika? ;P










SKLEP
Sklep z rzeczami Violetty. Tini w nim była, ciekawe czy coś kupiła ;) Jest tam np.: rower Violetty, gitara, puzzle, hulajnoga czy lalki. Prawdopodobnie jest on we Francji- NIE WIEM NA PEWNO.

sklep violetta.jpg


ciasteczkowa:)

6 komentarzy:

  1. ja byłam za granicą.jechałam tramwajem violetty,autobus tylko widziałam z daleka,w sklepie byłam.a lodów nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jak ja bym chciał się przejechać tym tramwajem czy autobusem i samochodem z Violetty i pójść do sklepu z gadżetami Violetty i kupić se takiego loda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super moja kuzynka ma takie zdjęcia ale stoi przy nich najlepsza jest gitara

    OdpowiedzUsuń
  4. un violette poznałam ja

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**