sobota, 22 lutego 2014

Diego i Clara- tajemny kod ;3

Niedawno przeglądałam Twittera Diego i znalazłam na nim wieeele wiadomości do Clary Alonso (pewnie dlatego, ze są parą :P). jednak zdziwiła mnie ich korespondencja, w której posługują się można powiedzieć- tajemniczym kodem ;)

Yqndldqp @clarialonso_
@clarialonso_ cyvalld ;):)


@diegomcea tmtmo.ntam


@clarialonso_ ER


@diegomcea TA


Nie wiem jaki mieli powód, aby to pisać, ale mam argumenty. ie wiem, który jest prawdziwy, i czy któryś w ogóle JEST prawdziwy.

1. Robią to po prostu dla zabawy.
2.Piszą sobie tam rzeczy , których nie chcieliby publikować a muszą to sobie powiedzieć, gdy są daleko od siebie (opcja prawie nie możliwa- są telefony, maile i dużo, dużo więcej)
3.Robią to, aby zmylić fanów- również może to być traktowane jako zabawa, polegająca na tym: piszą sobie przypadkowe słowa np. vndsfbker a fani zastanawiają się, o co im chodzi.
4.Wymyślili taki kod po jakąś sensowną sprawę a teraz postanowili używać go również na Twitterze.

Według mnie najbardziej prawdopodobne są opcje 1 i 4.

jak sądzicie?

ciasteczkowa:)

3 komentarze:

  1. Myślę,że opcja nr 1.Ciekawe co to oznacza hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha to raczej dla zabawy i pewnie chcą sprawdzić czy fani odkryją o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie robią to dla zabawy :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**