środa, 28 maja 2014

Edycja koszulek Tini

 Jestem nieco zacofana, ponieważ dopiero teraz znalazłam w internecie zdjęcie ubrań z napisem... Dowiecie się niżej ;) 

 Jak wiadomo martina postanowiła wydać własnął edycję koszulek wcielając się w rolę projektantki. Właśnie zaczęła stawiać swoje pierwsze kroki w tym biznesie ;) Czy jej się udało? No cóż... Jak to mówią "piękno tkwi w prostocie" ale tutaj widzimy zwykłe, białe bluzki z pewnymi napisami takimi jak "Yo ♥ Tini" "All you need is love" czy "Cuidemos el planeta". Mimo to opiszę wszystkie i dodam zdjecia, niestety jest ich bardzo mało, ale tyle zdołałam znaleźć. 

 



 Pierwszą bluzką jaką opiszę będzie T-shirt z napisem "Yo ♥ Tini" czyli "Ja kocham Tini". Nie ma tutaj zbyt wiele do omówienia, widzimy metkę z napisem "Tini" czyli tak właśnie Martina postanowiła nazwać swoją kolekcję. Serduszko między "ja" a "Tini" sprawia wrażenie narysowanego odręcznie tak samo jak pozostałe napisy. 



 
 O drugiej bluzce możemy powiedzieć coś więcej. Również jest biała ale zawitał na niej napis "All you need is love" - wszystko czego potrzebujesz to miłość. Chyba każdy fan wie, jak ten cytat jest bliski sercu Martiny i własciwie mogliśmy być pewni, że pojawi się na bluzce, poza tym zdobi także nadgarstek Tini. Zawiera też podpis dziewczyny. 



 Ostatnia już koszulka najprawdopodobniej reklamuje "Juntada Tinista" i zawiera napis "Cuidemos el planeta' czyli najperościej mówiąc "dbajmy o planetę". Widzimy też skromny rysunek kuli ziemskiej oraz podpis Tini. Takie same koszulki sprzedawano na "juntada Tinista". 



Która koszulka najbardziej przypadła wam do gustu? 

ciasteczkowa:) 
 






1 komentarz:

  1. MI przypadłam do gustu ta ostania. :) szkoda, że nie są kolorowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**