niedziela, 25 maja 2014

TWITCAM już za chwile!

 chyba koniec ;c 
SĄ!!!!
WRACAJĄ ZA 5 MINUT POLACY CZAKAĆ! xd
ZNOWU POLSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BYŁO "Sjema" xdd 
POLSKA!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! CANDELARIA I JEJ POLSKA!!!!!!!!!!!! :) :D 
DRUGI RAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZACZYNA SIĘ! http://twitcam.livestream.com/g324d


SPAMMMMMMM 


MAMY LINKA! JESZCZE SIĘ NIE ZACZEŁO ALE JUŻ TERAZ WBIJAJCIE I DAJEMY CZADU!!! twitcam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BĘDZIE AKTUALIZOWANIE NA BIEŻĄCO!!!!

Jak może zauważyliście już za  5 minut zaczyna się TWITCAM z Cande i Facu. Zapraszam więc za małe przygotowanie do tego wydarzenia :)




#POLONIA!
 Powinniście spamować polską i pokazać,jak nam na nas zależy !


 Warto zmienić awatary na tego typu:

  

 #pozostałe xd
Naprawdę nie mamy czasu, wiec tylko z grubsza powiem: aby być obecnym na Twitcamie nie trzeba mieć żadnego konta, ale żeby się na nim udzielać należy posiadać konto w serwisie twitter. Jeśli go nie macie ZAŁUŻCIE JE! Niech polonii będzie jak najwięcej! Wszystko inne opisałam w poście, do którego link podałam wyżej. POST BĘDZIE ZA CHWILE ZAKTUALIZOWANY!

ciasteczkowa:)

4 komentarze:

  1. Organizuje nabór na blogu http://violettaapolonia.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam wszystkich do wziecia udzialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczcie się lepiej angielskiego xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, błędy są, ale pisałam na szybko, zostało 5 minut a chciałam, żeby dodac to przed twitcamem. Nie sugeruj, że nie umiemy angielskiego, anonimku :D Gdybyś miał pięć minut na post też byś zrobił błędy :)) po twitcamie, więc zwroty i tak usuwam ;/

      Usuń
  3. Ja trochę oglądałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**