czwartek, 22 maja 2014

Twitcam Cande i Facu!

 Niedawno Candelaria Molfese i Facundo Gambande pochwalili się na Twitterze najnowszą nowiną. Planują oni Twitcam o 20:00 czasu Polskiego i to już za 3 dni!! [25.05.2014 r.] Niestety nie wstawię Wam Tweeta, ponieważ gdy chce go wstawić pojawia się wielki na całą stronę, a gdy zmniejszam jest... jeszcze gorzej xdd  W każdym razie w tym poście chciałabym Wam przekazać garść informacji, o które możecie pytać tą uroczą dwójkę :)





#Związek
Pomimo kategorycznych zaprzeczeń Cande i Facu oraz producentów wiele osób jest za Facande mówiąc, iż te pogłoski to, cytuję "zwykłe, roznoszone, bezpodstawne plotki, wymuszone przez tę parkę przez głupich producentów, bo ich dzieciaczki pomylą z Camilą i Maxim a nie Candelarią i Facundo" - jak mówi jedna z fanek. Oczywiście również tutaj można się zgodzić, ponieważ Clara i Diego także najprawdopodobniej są parą, ale nie mogą o tym mówić [GIGANTYCZNY post w przygotowaniu]. Violetta nie ma ogranicznia wiekowego i oglądają to także dzieci 5-10 lat. jeśli taka pięciolatka usłyszy, że "Camila i Maxi" są parą mogą wywołać się w niej mieszane uczucia. Jak więc jest naprawdę? Myśle, że najlepiej ich zapytać! ;D

#Violetta
"Co planujecie po Violettcie?" - następne pytanie ;P Oczywiście sądzę, iż chcą podążać za pasją, zostać piosenkarzami, tańcerzami itp. Nie zaszkodzi jednak zapytać, ponieważ mogą równie dobrze zostać kimś innym [hahaha Facundo-prawnik i Candelaria-bibliotekarka xdd] albo "odpocząć" nieco po Violetcie a potem znów wyruszyć w drogę sławy. Mogą także zagrać w większej produkcji kinowej/telewizyjnej. Jak myślicie?

#Polonia
Ale po co pytać, skoro można wystartować 'polonijnym spamem"? xd "polonia te ama!" [hiszp. Polska cię kocha] " we are waiting for you in poland" [ang. czekamy na ciebie w Polsce]  czy "Poland is waiting for two sweet people" [ang. polska czeka na dwóch słodkich ludzi] ? xd Tutaj możemy wykazać się wielką polonią! Należy też dodać wzmiankę o Lodovice w Polsce i ewentualnym En Vivo. Będziecie spamowac? :D


 ciasteczkowa:)

10 komentarzy:

  1. Ja nienwd, Facande ale może, może..... Chym.... NA PEWNO BĘDE SPAMOLALA polonijnĄ CHARYZNATYCZOCIĄCIĄ!!! xDD ale dużo sensu ^^ Jak Ola? Czemu nic nie dodaje/ czy nic nie u niej dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ Oli nic się nie stało, już z nią gadałam :D W następnym tygodniu coś doda :) +dzisiaj chyba nic nie napiszę, że przygotowuję OGROOOOOOOOMNY post ;)

      Usuń
  2. Kiedy będzie recenzja blogów? Już nie mogę się doczekać Waszej opinii na temat mojego bloga (jestem pierwsza w kolejce, o ile dobrze pamiętam) :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CAŁKIEM ZAPOMNIAŁAM! xd Mogłabyś jeszcze raz podać mi linka? Bo naprawdę całkiem zapomniałam o tych recenzjach, zajmę się tym od razu jak mi podasz link ;P

      Usuń
    2. fioletowyserialvioletta.blogspot.com

      Usuń
    3. ok, zajmę się tym zaraz po wpisie z.... takim programem xd

      Usuń
  3. Oj jak fanie, że będzie Twitckam

    OdpowiedzUsuń
  4. "Violetta" ma ograniczenie wiekowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że to powiem ale.... Chyba nikt się do tego nie stosuje ;d Moje 3 siostry ciotezne mają po 4 lata i to oglądają, moja siostra ma 5.... xD

      Usuń
    2. Według Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nas ukochany serial jest dozwolony OD 12 roku życia.Byłam zaskoczona jak się dowiedziałam:)Można powiedzieć,że jeżeli producenci kierują te wszystkie zabawki do dzieci od 8 roku życia,to teoretycznie łamią prawo:o

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz, ponieważ to właśnie one motywują nas do dalszego działania!! :**